Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان البرز گفت : هم زمان با هفته کارگر 500 بسته معیشتی کالا از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) وبا مدیریت اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در بین کارگران فصلی و ساختمانی بیکار شده ناشی از شیوع بیماری کرونا توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز، حسین فلاح نژاد با اشاره به اینکه اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز و تشکلات مرتبط استان در این امر خداپسندانه در ایام شیوع بیماری کرونا اقدامات خوبی داشته اند، اظهارکرد: این اداره کل با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و با شناسایی کارگران نیازمند از طریق انجمن های صنفی کارگران فصلی ساختمانی استان؛ نسبت به به تهیه وتوزیع 500 بسته غذایی حمایتی در بین کارگران فصلی و ساختمانی که شغل خود را در ایام شیوع کرونا از دست داده اند اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حمایت از کارگران ساختمانی و فصلی را از اولویت ها در شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا دانست و تصریح کرد: معیشت کارگران فصلی و ساختمانی وابسته به مزدی است که روزانه دریافت می‌کنند ولی متاسفانه از اسفند سال گذشته که با بحران کرونا مواجه شدیم، اشتغال به کار آنها دچار مشکل و متوقف شده است که از این جهت لازم است در اختصاص بسته های حمایتی به این گروه از کارگران اقدام عاجل صورت گیرد.
فلاح نژاد هفته کارگر و ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای این منظور دانست و گفت: امید است از این طریق موجبات دلگرمی کارگرانی که از نظر معیشتی ضعیف‌تر هستند و دریافتی کمتری دارند، در این روزهای سخت فراهم شود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور اجرای مطلوب فرمان معظم له برای ارائه خدمات معیشتی به کارگران عزیز انجام پذیرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفاه اجتماعی استان البرز کل تعاون کار و رفاه کار و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کارگران فصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صولت مرتضوی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه در رابطه با بیمه کارگران ما افزایش لازم را در مصوبات ۱۴۰۳ انجام داده‌ایم، گفت: پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند، مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد.

وی گفت: به همین دلیل ما افزایش ها را روی ردیف های مبنا انجام دادیم که موجب افزایش بیش از ۳۵ درصدی دستمزدها شد یعنی تقریبا نسبت به سال ۱۴۰۲ حدود ۹ درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک های معیشتی که دولت در برنامه دارد و به آحاد مردم به ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

مرتضوی در پاسخ به پرسش دیگری درباره طرح مسکن کارگری هم با اشاره به اینکه در این خصوص قرارگاه مسکن تشکیل داده شد و وزارت راه و شهرسازی با همکاری وزارت تعاون و مدیران کارخانجات تلاش می‌کنند تا فرآیندها کوتاه شود، اظهار داشت:  بانک رفاه کارگران هم متولی تسهیلات تعاونی‌های کارگری شد که گام مهمی به جلو است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه جامع اشتغال هم گفت: سامانه‌ای در حوزه اشتغال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است تا بیکاران سراسر کشور با مشخصات فردی، تحصیلات و محل زندگی شناسایی شوند و در آینده نزدیک از این سامانه رونمایی می‌شود.

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • برای تحقق شعار سال همه تلاش خود را به کار بسته‌ایم
  • رتبه اول قم از لحاظ سرعت ساخت در نهضت ملی مسکن
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است