Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو از افتتاح چند طرح عمرانی در استان ایلام در قالب پویش «الف ب ایران» توسط رییس‌جمهور در روز پنجشنبه (۱۱ اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به وضعیت فعالیت کارکنان بخش‌های مختلف وزارت نیرو در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: مدتی قبل اشاره شد که همکاران ما در صنعت آب و برق مشغول فعالیت هستند و سعی می‌شود که آب و برق به بهترین کیفیت فراهم شود تا بتوانیم در کنار مصرف صحیح مردم، آب باکیفیت و برق کافی را تولید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تمام نیروگاه ها و تصفیه‌خانه‌ها کارکنان باید همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و محیط امن و بهداشتی باشد تا کار اصلا متوقف نشود.

وزیر نیرو با اشاره به پویش هفتگی «الف ب ایران» در سطح کشور اظهار کرد: فردا  در قالب این پویش طرح‌هایی با ارزش ۱۱۰۰ میلیارد تومان مربوط به وزارت نیرو در استان ایلام توسط رییس‌جمهور به صورت ویدیوکنفرانس افتتاح می‌شود که از جمله آن‌ها سد مخزنی شهدای ایلام است که چهلمین سد ساخته شده در دولت تدبیر و امید محسوب می‌شود.

اردکانیان افزود: با افتتاح این سد در استان ایلام هم اثر مثبت در کیفیت آب شرب را شاهد خواهیم بود و هم در عین حال آب صنعتی در این منطقه تامین خواهد شد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: در حاشیه جلسه دولت سدسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود