Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@04:53:21 GMT

از اهدای ۲ هزار سبد کالا تا راه‌اندازی پویش طبخ غذای گرم در جنوب شهر ساری

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۶۹۵۹۹

از اهدای ۲ هزار سبد کالا تا راه‌اندازی پویش طبخ غذای گرم در جنوب شهر ساری

‍‍‍‍‍‍

مسؤول هیأت رهروان ولایت ساری از از اهدای ۲ هزار بشته معیشتی در منطقه بلوارکشاورز ساری خبر داد و گفت: پویش طبخ غذای گرم نذری، به تعداد ۳۰ هزار مورد را در بین خانوارهای شناسایی شده نیازمند در روزهای آینده در ماه مبارک رمضان را خواهیم داشت،

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پس از شیوع کرونا در شهر ما، بسیاری از افراد متضرر شده و دچار آسیب جدی اقتصادی شدند، کسانی که در شرایط بد اقتصادی فقط به نون بخور و نمیر قانع بودند، این روزها وضع خوبی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فرا رسیدن ماه نزول قرآن، رمضان پربرکت، شاهد موجی از همدلی در بین آحاد مختلف مردم در جامعه هستیم‌، این روزها مردم برای اهدای کمک مومنانه دست به کار شدند.

یکی از این گروه‌ها که از روزهای آغازین شیوع کرونا برای مقابله با کرونا دست به کارشده و تا به امروز اقدامات مهمی همچون ضدعفونی کردن معابر و سطح شهر منطقه جنوب ساری، تولید و توزیع ماسک و دستکش، برگزاری هیأت مجازی و پوشش مراسم‌های مهم، اهدای سبد کالا به عنوان کمک مؤمنانه را انجام داد، هیأت رهروان ولایت ساری است‌.

رضا غفاری مسؤول هیأت رهروان ولایت ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اهدای ۲ هزار بشته معیشتی در منطقه بلوارکشاورز ساری خبر داد و گفت: بعد از سپری شدن این بیماری و شرایط سخت شاهد بودیم که تعداد زیادی از مردم با تعطیل شدن فعالیت‌های خود دچار آسیب مالی، معیشتی و روحی شدند.

وی افزود: این افراد به ویژه کارگران روزمزد، دست فروشان و رانندگان بیشترین آسیب را دیدند، از این رو برای عبور از این وضع با همکاری اقشار مختلف مردم با هدف عمل به فرمایش مقام رهبری در نیمه‌شعبان که راهبرد مهم در اجرای طرح کمک مومنانه و حمایت از نیازمندان است‌،اقدام به اهدای سبد کالا کردیم.

غفاری تصریح کرد: هیأت رهروان ولایت ساری از سال ۱۳۷۳ شروع به‌کار کرد، و از آن زمان تاکنون در راه خدمت به مردم همیشه پیش قدم شده است، این بار  با هم افزایی گروه‌های جهادی، به صورت منسجم و منظم به دور از هرگونه موازی کاری، این کمک‌ها را که جمع آوری و توزیع کردیم.

این مسؤول اعلام کرد: پویش طبخ غذای گرم نذری، به تعداد ۳۰ هزار مورد را در بین خانوارهای شناسایی شده نیازمند در روزهای آینده در ماه مبارک رمضان را خواهیم داشت، امیدواریم خیرین دلسوز همچون گذشته در این امر نیک شرکت کنند تا در این ایام مبارک ادای بندگی کنیم.

 به گزارش فارس این هیأت سال‌های زیادی است که در طبقه فوقانی مسجد امام حسن عسگری در جنوب ساری مستقر است.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: سبد کالا ساری ماه مبارک رمضان ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس

عضو شورای شهر مشهد گفت: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و بسیاری از معضلات اجتماعی با مشارکت مردم حل می‌شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در خصوص اجرای پویش «مشهد مهربان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: ماده اول قانون تشکیلات، شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها را یک نهاد اجتماعی می‌داند، از این رو تکلیف اولیه شهرداری اجرای پویش‌هایی است که با پیروی از اخلاق اجتماعی مسائل و ناهنجاری‌های جامعه را حل کند، یکی از این پویش‌ها مشهد مهربان است که هدف آن تزریق مهربانی و افزایش حساسیت مردم نسبت به معضلات اجتماعی است.

وی افزود: پویش‌های مردمی با افزایش مشارکت مردمی و ایجاد هم‌بستگی زمینه حل معضلات اجتماعی را فراهم می‌کنند و لازم به ذکر است که بسیاری از معضلات اجتماعی در سطح خردوکلان با مشارکت و هم‌دلی مردم حل می‌شود.

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: معضلات اجتماعی باید دغدغه همه مردم باشد و مردم نباید نسبت به مشکلات یکدیگر بی‌تفاوت باشند، در صورتی که معضلات اجتماعی دغدغه همگانی شود به سوی مدینه فاضله حرکت خواهیم کرد.

علوی‌مقدم در پایان ضمن اشاره به مهاجرپذیری مشهد مقدس به دلیل هم‌جواری با امام رضا (ع) گفت: پویش «مشهد مهربان» با افزایش مشارکت و هم‌بستگی باعث یکپارچه‌سازی اجتماعی شهر می‌شود و این مشارکت‌ها عاملی است که افراد خود را در برابر مشکلات تنها نبینند.

کد خبر 749056

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی