Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@04:24:28 GMT

برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۲۴۸۲

برگزاری مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی اصفهان

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیأت‌های ورزشی شمشیربازی، کاراته و بدمینتون نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارند، مشکل مجمع کاراته حل شده است و در اولین زمان مجمع انتخاباتی این هیأت برگزار می‌شود.

علی‌رضا امین‌آزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی چه زمانی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به دلیل کرونا پیش آمد، مجامع انتخاباتی هیأت‌های ورزشی به دلیل تجمع و نیاز به سفر‌های شهرستانی و استانی برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به این‌که مجامع عادی انتخاباتی با رعایت پروتکل‌های پزشکی قرار است برگزار شود، گفت: البته این موضوع هنوز از سوی وزارت ورزش و جوانان به صورت کتبی ابلاغ نشده است و هر زمان این اتفاق بیفتد، مجامع را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که هیأت‌های ورزشی شمشیربازی، کاراته و بدمینتون نیاز به برگزار مجمع انتخاباتی دارند، بیان داشت: مشکل مجمع کاراته حل شده است و در اولین زمان مجمع انتخاباتی این هیأت برگزار می‌شود.

امین‌آزاده در مورد هیأت بدمینتون عنوان داشت: از زمان ثبت نام کاندید‌ها برای این هیأت ۳ ماه گذشته، همچنین یکی از کاندید‌ها انصراف داده است و نیاز است دوباره ثبت نام انجام شود و سپس مجمع انتخاباتی برگزار شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشکاران اصفهانی به کرونا مبتلا شده‌اند یا خیر گفت: خوشبختانه در بین ورزشکاران اصفهانی فردی به کرونا مبتلا نشده است.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ر۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان مجمع انتخاباتی شمشیربازی کاراته مجمع انتخاباتی هیأت های ورزشی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ١٤٠٣ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدید کنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان تمهیداتی انجام شده است.

کد خبر 747705

دیگر خبرها

  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری اجلاس ACD فضای ملتهب رسانه‌ای علیه اصفهان را خنثی می‌کند
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است