Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادعلی تاتار روز چهارشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری قصرشیرین افزود: رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی، پرهیز از ترددهای غیرضروری می تواند تا ۹۵ درصد، بیماری کرونا را کنترل کند.

وی اظهارداشت: شهرستان قصرشیرین به واسطه داشتن مرزها و تردد روزانه بیش از ۲ هزار تن در مرز رسمی پرویزخان، شرایط ویژه ای دارد و هم اکنون پرویزخان تنها مرز صاداراتی کالا به عراق در غرب و جنوب است که کار صادرات در آن انجام می شود و شرایط خاصی برای مقابله با کرونا را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: علاوه بر انجام اقدام های پیشگیرانه و ضدعفونی سطح شهر و روستاها ما در مرز پرویزخان برنامه های بسیار خوبی را برای مقابله با کرونا لحاظ کردیم که نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است.

تاتار ادامه داد: خوشبختانه با همراهی مردم خوب قصرشیرین و مسوولان، این شهرستان هم اکنون در زمینه مقابله با کرونا عملکرد مطلوبی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین هم در این جلسه گفت: تا زمان کنترل بیماری و تهیه واکسن، مردم باید نکات بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند.
دکتر رضا منصوری افزود: بیماری کرونا هنوز زوایای پنهانی دارد و باید تمام مسایل بهداشتی آن را رعایت کنیم.
تمهیدات بهداشتی لازم برای برداشت غلات و ضدعفونی ماشین آلات کشاورزی، اجرای گشت های مشترک بازرسی در ایام ماه مبارک رمضان، ساماندهی جایگاه دفن زباله، ساماندهی وضعیت آبخوری و سرویس های بهداشتی مرز پرویزخان از مهم ترین مصوبه های این نشست بود.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه و برخورداری از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است که در امتداد این مرزها، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (نهم اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی هزار و ۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۹۲ هزار۵۸۴ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه های علوم پزشکی شبکه بهداشت و درمان فوت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب