Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، بدلی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی ازپایان عملیات آوار برداری ۳۳ درصد واحد‌های خسارت دیده روستایی بخش قطور خبرداد و گفت: تاکنون بیش از یک هزار ۵۰۰ واحد در منطقه آوار برداری شده و آوار برداری ۳ هزار واحد خسارت دیده در ۲۸ روستای منطقه نیز سرعت گرفته است

بدلی با اشاره به تخصیص نیمی ازاعتبارات و تسهیلات بازسازی مناطق زلزله زده شهرستان خوی افزود: با این اعتبارات و تسهیلات همزمان با آور برداری بازسازی منطقه نیز با تهیه نقشه برای ۱ هزارواحدو پی کنی آنها آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بنیاد مسکن استان از پایان ساخت فنداسیون ۱۰۰ واحد و اسکلت بندی ۵۰ واحد در روستا‌های منطقه خبر داد و گفت:باخریداری و دپوی بخش زیادی ازمصالح مورد نیاز ساخت واحد‌های آسیب دیده منطقه ازجمله میلگرد و فولاد و، روند بازسازی نیز سرعت گرفته است.

او اظهار امیدواری کرد :اولین واحد بازسازی شده در این مناطق در عید فطر امسال به بهرداری برسد.

واحد‌های مسکونی شهر و ۲۸ روستای بخش قطور خوی در ۴ اسفند ۹۸ با دوزلزله ۵ و هفت دهم و ۵ و ۹ دهم ریشتر بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصدخسارت دیدند که برای بازسازی آن‌ها بیش از ۶۱۳ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات در دولت مصوب شده است.

انتهای پیام/ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناطق زلزله زده خوی بنیاد مسکن تسهیلات مسکن آوار برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان گفت: در پی اعلام نتایج پیگرانی هوشمند و مشخص شدن تعداد ۱۴۴ نقطه دارای خوردگی در بازرسی واحد خوردگی منطقه، عملیات ایمن سازی در دستور کار قرار گرفت.
محمدحسن بگی افزود: از نکات حائز اهمیت این عملیات با توجه به خوردگی‌های خط لوله ۱۲ اینچ درون کیسینگ تقاطع بلوار پالایشگاه، می‌توان به دو مرحله عملیات برش و جابجایی کیسینگ ۲۴ اینچ اشاره کرد که ایمن سازی آن با نصب و جوشکاری درمجموع به طول ۲۸.۵ متر نیم لوله با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط محقق شد.
وی گفت: در این عملیات برای نخستین بار هافسل هات بند شعاع خم ۷D با تلاش کارکنان واحد تعمیرات خط منطقه در شرکت خطوط لوله طراحی و نصب شد که پس از تعمیرات و ایمن سازی لازم لوله، کیسینگ مجدد به صورت استاندارد با شرایط اولیه نصب شد.
بگی با اشاره به تست سر جوش‌ها توسط کارشناسان بازرسی فنی گفت: در این عملیات که با همکاری واحد‌های تعمیرات خط، خوردگی، ترابری، HSE و بازرسی فنی انجام شد، جمعا ۱۴۴ نقطه خوردگی که از این تعداد ۶۳ مورد بالای ۳۰ درصد و همچنین بیشترین خوردگی با ۷۹ درصد ثبت شده بود، ایمن سازی شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • برخورداری ۱۶۹ هزار مشترک روستایی از آب شرب تا پایان سال
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی