Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در جلسه این شورا با تبریک ایام پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین گفت: ان‌شاءالله با این دعاهایی که ایام قدر خوانده می‌شود، مشکلات مسلمانان و همه مردم دنیا و بخصوص مشکلات پیش آمده از ویروس منحوس کرونا حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا مشکلات زیادی را به دنیا تحمیل کرده است، اظهار داشت: این ویروس ضررهای مادی و معنوی زیادی را به ما تحمیل کرده است، علاوه بر ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی، یکی از این ضررها محرومیت از برکات شب‌های قدر و اجتماعات مذهبی است که امیدواریم به زودی این مشکل برطرف شود.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: متأسفانه به غیر از تلفات انسانی که به واسطه ویروس منحوس کرونا رخ داده، بسیاری از کسب و کارها نیز از رونق افتاده که این امر وضع زندگی افراد کم درآمد را دچار مشکل کرده است.

آیت‌الله جنتی در همین زمینه یادآور شد: ما هم باید به وظیفه خودمان در کمک به افراد کم درآمد عمل کنیم و حتی سایرین را به انجام کار خیر و کمک به افراد بی بضاعت ترغیب کنیم.

وی با تقدیر از اقدامات دولت و مردم خیر در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و کمک به خانواده‌های ضعیف خاطرنشان کرد: با وجود این کمک‌های خوبی که انجام شده ولی مشکل خیلی زیاد است که امیدواریم بتوانیم به وظیفه خودمان در کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد عمل کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کم درآمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی عصر جمعه در بازدید از مناطق مختلف و روستاهای لوداب افزود: نماینده باید در حد ملی بوده و حضوری مؤثر بر مبنای اشراف کامل به مسائل و آمارهای بودجه‌ای را عملیاتی کند.

بهرامی با تاکید بر اهمیت توسعه استان و حوزه انتخابیه، تصریح کرد: زمان را بر مبنای رشد و توسعه مناطق تنظیم و وقت خود را درگیر چینش‌ها نخواهیم کرد.

بهرامی با اشاره به اینکه انتصاب‌های دستگاهی باید بر مبنای شایسته سالاری باشد، اظهار کرد: اجازه دخالت‌های مخرب را نیز نخواهیم داد.

بهرامی با تاکید بر اینکه من نماینده یک جریان خاص نیستم، عنوان کرد: از ظرفیت تمام نخبگان و افراد توانمند برای سوق استان به سمت توسعه استفاده خواهیم کرد.

منتخب شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: متناسب با نیازهای استان جلسات تخصصی در دستور کار است و بازدید از مناطق برای احصای مشکلات و به فعلیت رساندن پتانسیل‌ها انجام می‌شود.

وی ابراز داشت: لازمه حصول نتیجه و رشد مناطق تعامل با بخش‌های مختلف و کمیسیون‌های مرتبط است.

بهرامی به بازدید از مناطق اشاره کرد و اظهار داشت: تمام مشکلات مناطق جمع آوری شده و بر اساس اولویت‌ها در هر منطقه برای رفع آنها اقدام خواهیم کرد.

بهرامی با تاکید بر رفع مشکلات لوداب، عنوان کرد: آنچه برای مردم مهم است، کار و لمس نشانه‌های تغییر بوده و باید با ظرفیت بالایی به مردم خدمت کنیم.

کد خبر 6089325

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان