Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:15:23 GMT

کمتر از ۱.۵ درصد مراکز بهزیستی به کرونا آلوده شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۴۲۸

کمتر از ۱.۵ درصد مراکز بهزیستی به کرونا آلوده شدند

وحید قبادی دانا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح تداوم اقدامات بهزیستی برای سلامت مددجویان افزود: پرسنل سازمان بهزیستی از هفته اول بهمن سال گذشته تاکنون در حال تلاش برای حفاظت از جان مددجویان اعم از سالمندان، معلولان جسمی - حرکتی، معلولان ذهنی، بیماران روانی مزمن و فرزندان حاضر در مراکز خانه‌های کودکان و نوجوانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با اقدامات پیشگیرانه‌ای که انجام شده تاکنون کمتر از یک و نیم درصد کل مراکز شبانه‌روزی تحت پوشش سازمان بهزیستی آلوده به ویروس کرونا شدند. تلاش شبانه‌روزی بیش از ۲۰ هزار پرسنل این مراکز از جمله پرستاران، بهیاران، مادریاران، پدریاران و مددکاران و افرادی که در مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی مشغول فعالیت هستند، باعث شد تا شرایط مناسبی برای نگهداری بیش از ۵۰ هزار معلول و سالمند و بیش از ۱۰ هزار فرزندی که در مراکز شبانه‌روزی ما نگهداری می‌شود فراهم شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به پاس زحمات این افراد و برای قدردانی از تلاش‌های آنها و با مساعدت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به هر یک از این افراد اختصاص داده شد و کارت بانکی پرسنل مراکز بهزیستی شارژ شد تا نشان دهیم که قدردان زحمات آنها هستیم.

قبادی دانا تاکید کرد: این پرسنل از بهمن ماه سال گذشته تا امروز به صورت شبانه‌روزی برای حفظ جان و سلامت مددجویان بهزیستی که در مراکز نگهداری می‌شوند تلاش کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی کشورها شاهد بودیم افرادی که متولی نگهداری سالمندان و معلولان بودند بعضا مراکز فعالیتی خود را ترک کردند یا آمار بالای تلفات انسانی در بسیاری از مراکز باعث تاسف و نگرانی شد، خدا را شاکریم که در ایران با اهتمام ویژه‌ای که مردم برای نگهداری و حفظ و منزلت سالمندان دارند تاکنون نتایج خوبی را شاهد بودیم.

قبادی دانا افزود: تلاش ما نیز ادامه خواهد داشت و تا زمان کنترل ویروس از پا نخواهیم نشست و تمام مدیران و پرسنل سازمان بهزیستی و تمام شرکای اجتماعی با همکاری هم برنامه‌ها را جلو می‌بریم و امیدواریم در مهار ویروس موفق شویم و اجازه ندهیم ویروس جان مددجویان را تهدید کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین به اجرای پویش همدلی مومنانه در کشور اشاره کرد و گفت: در سازمان بهزیستی به پویش همدلی مومنانه و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری برای فعالیت جهادی و بهبود وضع معیشتی مردم که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شدند ورود کردیم و برای بهبود وضع معیشتی مددجویان بهزیستی در سراسر کشور تمام تلاش خود را صرف خواهیم کرد.

قبادی دانا گفت: پویش همدلی مومنانه از سوی سازمان بهزیستی در سراسر کشور فعال شده و مردم برای کمک به هموطنان خود که تحت پوشش بهزیستی هستند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب سازمان بهزیستی واریز کنند تا به دست آنها برسد ضمن اینکه تمام کمک‌ها به صورت شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها کرونا وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور کرونا وحید قبادی دانا ریاست سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کشور قبادی دانا شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید