Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی دومین یادواره شهدای ادارات و دستگاه های اجرایی استان کرمان، گرامیداشت شهید حسین مرتضوی زاده افزود: باتوجه به انتخاب شهید مرتضوی زاده به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان در سطح کشور، باید ابعاد مختلف زندگی این شهید با تولیدات فاخر به جامعه معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زندگی نامه شهید مرتضوی زاده مدیرکل وقت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، تصریح کرد: در تهیه مستند و کتاب از زندگی نامه این شهید باید به گونه ای عمل شود که این شهید به عنوان الگوی کارمندان ادارات معرفی گردد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه ثاراالله استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مردم از کارمندان ادارات خدمت بی منت و خالصانه را انتظار دارند، اظهار داشت: ۵۰۰ شهید کارمند در استان کرمان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۱ شهید مربوط به شهر کرمان هستند و شهید مرتضوی زاده به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال جاری انتخاب شده است.

سرهنگ جلالی با اشاره به مهمترین برنامه های دومین یادواره شهدای ادارات و دستگاه های اجرایی استان با محوریت گرامیداشت شهید حسین مرتضوی زاده تصریح کرد: تهیه مستند و کتاب از زندگی نامه این شهید، طراحی و اجرای تندیس و سردیس شهید مرتضوی زاده، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و مسابقات فرهنگی و هنری با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، طراحی و چاپ تمبر یادبود یادواره شهدای کارمند استان و رونمایی از سند هویتی شهید مرتضوی زاده، تهیه اپلیکیشن و موشن گرافی از شهدای کارمند استان از مهمترین برنامه های این یادواره است.
شهید حسین مرتضوی زاده در سال ۱۳۳۸ در خانواده ای مذهبی در شهرستان رفسنجان به دنیا آمد. این فرزند دیار کریمان که در تاسیس سپاه کرمان و جهاد سازندگی نقش موثری داشت از سال۱۳۶۱ همکاری خود را با استانداری کرمان آغاز کرد و موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی نیز شد.
شهید مرتضوی زاده در عرصه خدمت به مردم مسئولیت های مختلفی از جمله مسئول اطلاعات سپاه کرمان، مدیر کل دفتر سیاسی و انتظامی استانداری کرمان، موسس هیئت گزینش استان کرمان، فعالیت های در جهاد کشاورزی و جهاد سازندگی را بر عهده داشته است.
شهید مرتضوی زاده در زمان ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی و استانداری مهندس سید حسین مرعشی در حال ماموریت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی صحیفه زیبای زندگیش در سال ۱۳۷۱ حین انجام ماموریت در مسیر جاده سیرجان- بردسیر توسط اشرار منطقه با شعر زیبای شهادت به پایان رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه جهاد کشاورزی دستگاه های اجرایی استان شاخص نظام مقدس جمهوری اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود

سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه شهرستان کازرون اظهار کرد: پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس با برپایی یادواره شهدای گردان حضرت زینب (س) فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌سود.

او ادامه داد: سخنران این یادواره فرمانده لشکر ۱۹ فجر سرهنک پاسدار ظهراب قنبری است و فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس نیز به روایتگری خواهند پرداخت. 

سرهنگ حیاتی افزود: گردان پیروز حضرت زینب (س) لشکر ۱۹ فجر در عملیات مختلف در ۸ سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده که در این راه نزدیک به ۱۰۰ شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری