Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@12:19:47 GMT

ماه رمضان ماه تزکيه نفس

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۳۶۸۷

ماه رمضان ماه تزکيه نفس

خبرگزاری آریا- رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا از اجرای پویش ختم صلوات در یگان های ویژه خبر داد و گفت: برای سلامتی امام زمان (عج) و دفع هر چه سریع تر ویروس منحوس کرونا، پویش ختم صلوات در یگان های ویژه برگزار گردید.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، کارمند رتبه 16"محسن عمادی" ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ماه رمضان را فرصتی برای پالایش روح و جسم انسان دانست و اظهار کرد: این ماه به عنوان خجسته ترین و بهترین ماه در اسلام شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در اشاره به آیه 185 سوره بقره بیان کرد: ماه رمضان، ماهی است که قرآن در آن نازل شده است، قرآنی که هدایت گر مردم همراه با دلایل روشن هدایت و وسیله تشخیص حق از باطل است.
رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا ماه رمضان را ماه تزکیه نفس دانست و تصریح کرد: رمضان، ماه پذیرش توبه ها و ماه بخشش گناهان است، هر ساله با فرا رسیدن این ماه، خورشید فروزان امید و آرزو بر دل تاریک گناهکاران می تابد و به آنان نوید عفو و بخشش می دهد.
این مقام مسئول در اشاره به اقدامات یگان های ویژه درماه مبارک رمضان گفت: یگان های ویژه ناجا همه ساله دراین ماه عزیز اقدامات مناسبی در راستای مردم یاری انجام می دهد، می توان به طرح "نسیم هدلی" اشاره کرد، در این طرح یگان های ویژه سراسر کشور اقدام به تهیه بسته های معیشتی و حمایتی جهت توزیع در بین محرومان خواهند کرد.
وی یکی دیگر از برنامه های معنوی یگان های ویژه را برگزاری پویش میلیونی ختم صلوات بیان و تصریح کرد: یگان های ویژه ناجا همیشه در اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی پیش قدم بوده است، طرح پویش میلیونی ختم صلوات به جهت سلامتی امام زمان(عج) و دفع هرچه سریع تر ویروس منحوس کرونا در یگان های ویژه سراسر کشور برگزار شده است.
وی در اشاره به استقبال این طرح از سوی کارکنان و خانواده های آنان اذعان کرد: با شروع این طرح با استقبال چشم گیری از سوی کارکنان و خانواده ها مواجه شدیم، که پس از گذشت چند روز از اجرای آن نزدیک به 4 میلیون صلوات توسط این عزیزان ختم شده است.
رئیس اداره اجتماعی یگان های ویژه ناجا در پایان از ادامه این طرح در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مرحله دوم طرح پویش ختم صلوات در روزهای باقی مانده این ماه عزیز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماه رمضان یگان های ویژه ناجا ختم صلوات ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل درشهر‌های چالوس، نور، بابلسر، آمل، سوادکوه و کیاسر متخلفان شکار و صید را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری، سه رشته تور (سالیک) و لاشه یک راس بزغاله وحشی و سه طاقه قرقاول دستگیر و در میانکاله ۲۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز جمع آوری کردند.

در چالوس ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در فصل تخم ریزی سفید ماهیان حین گشت و کنترل در رودخانه حفاظت شده سردآبرود ۲ رشته تور (سیالیک) و یک شاخه دام کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور (واحد محیط بانی رزن) حین گشت وکنترل در رودخانه بلده از یک متخلف یک رشته سالیک کشف وضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور (واحد محیط بانی رزن) از دو متخلف ۵ قطعه پرنده (دو قطعه بلبل، سه قطعه سهره) کشف وضبط کردند.

در بابلسر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت وکنترل در ساحل علی آباد میر ۱۴ رشته دام صید ماهی‌های استخوانی تخریب و جمع آوری کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل در ماموریت مشترک با ماموران نیروی انتظامی ۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و درماموریت دیگری از یک شکارچی غیرمجاز تاکسیدرمی ۱ بهله عقاب، لاشه ۱ راس بزغاله وحشی و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در سوادکوه ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت کنترل درمنطقه تیراندازی ممنوع لفور از متخلف یک قبضه سلاح شکاری و لاشه دوطاقه قرقاول نر کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در منطقه شکار ممنوع ازیک متخلف لاشه یک طاقه قرقاول کشف وضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله مستقر در آشوراده ۲۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز جمع آوری کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در مازندران
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»