Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:26:41 GMT

افزایش چهار برابری اعتبارات محور سربیشه به ماهیرود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۴۰۸۲

افزایش چهار برابری اعتبارات محور سربیشه به ماهیرود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی وحید داعی ضمن ابراز تاسف از حادثه تصادف در محور سربیشه - درح - ماهیرود، درباره آخرین وضعیت اعتباری و اجرایی پروژه باند دوم این محور گفت: براین اساس شاهد رشد حدود ۴ برابری اعتبارات نسبت به سال ۹۷ بودیم.

وی اظهار داشت: در ادامه این مسیر و با پیگیری انجام شده ، اعتبار پیش بینی شده برای این محور در قانون بودجه سال ٩٩ به مبلغ ۴٠٠ میلیارد ریال افزایش یافت که شاهد رشد حدود ۲ برابری اعتبارات نسبت به سال ۹۸ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با قدردانی از اقدامات استاندار در پیگیری افزایش اعتبارات و تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی گفت: قطعا این اقدامات نویدبخش آینده‌ای روشن برای رفع موانع و مشکلات و تسریع در تحقق پروژه‌های عمرانی استان خواهد بود.

وی تکمیل و بهره‌برداری ۲ کیلومتر از باند دوم در قالب کمربندی شهر درح را از جمله اقدامات انجام گرفته برشمرد و افزود: علاوه بر این احداث پل پنج دهنه طاقی روی مسیل ماهیرود در مراحل پایانی است و به زودی بازگشایی خواهد شد.

داعی از تکمیل و بهره‌برداری هفت کیلومتر باند دوم احداثی تا اوایل خرداد امسال خبر داد و گفت: تسریع در عملیات اجرایی احداث ۲۲ کیلومتر از باند دوم محور به مبلغ اولیه ۵۴٠ میلیارد ریال که دهه فجر سال ۹۸ کلنگ زنی شد از دیگر اقدامات در حال انجام است.

وی افزود: مطالعات و اسناد مناقصه احداث ۵۰ کیلومتر دیگر از باند دوم به مبلغ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب ۲ قطعه تهیه شده که امید است بزودی و پس از سپری کردن تشریفات مناقصه حداقل یک قطعه به پیمانکار مربوطه واگذار و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

صبح دیروز (سه‌شنبه) در محور درح - ماهیرود شهرستان سربیشه، برخورد تریلی حامل بار پیاز با اتوبوس خط روستایی که از دهستان لانو عازم سربیشه بود، باعث جان باختن ۱۳ نفر و مصدومیت تعدادی از مسافران شد.

پایانه مرزی ماهیرود به سمت افغانستان در این شهرستان واقع است.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی تصادفات جاده ای اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی تصادفات جاده ای اعتبارات وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی تصادفات جاده ای اعتبارات راه و شهرسازی باند دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه