Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@22:19:13 GMT

پیام تسلیت آیت الله عبادی در پی حادثه تصادف محور سربیشه

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۴۴۶۰

پیام تسلیت آیت الله عبادی در پی حادثه تصادف محور سربیشه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی حادثه تصادف اتوبوس در مسیر درح به سربیشه پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، متن پیام آیت الله «سید علیرضا عبادی» در پی حادثه تصادف اتوبوس در مسیر درح به سربیشه بدین شرح است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

 

ضایعه درگذشت جانسوز و اندوهبار 13 تن از مردم شریف شهرستان سربیشه و حومه بر اثر تصادف اتوبوس موجب غم و اندوه مضاعف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طی سالهای گذشته جمع زیادی از هموطنان ما در راه های استان به دلایل مختلفی جان خودشان را از دست داده و یا دچار خسارت های جبران ناپذیری شده اند.

 

متأسفانه محور درح به سربیشه که روز گذشته این حادثه ناگوار در آن به وقوع پیوست، از جمله مسیرهایی می باشد که در حال حاضر به عنوان راه ترانزیتی از آن استفاده می شود و نگرانی های زیادی را برای مردم شریف آن منطقه بوجود آورده است، لذا انتظار است مسئولان دست اندرکار در جهت ارتقای کیفی و کمی راه های فرعی و اصلی استان خراسان جنوبی بیش از گذشته تلاش نمایند.

 

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به خانواده‌های داغدیده، صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای در گذشتگان رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان شفای عاجل و سلامتی کامل را از درگاه خداوند مسألت دارم.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی آیت الله عبادی تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
إذا مات الْعالم ثلم فی الْإسْلام ثلْمةٌ لا یسدّها شیْءٌ

درگذشت عالم وارسته و استاد محقق آیت‌الله حاج شیخ ضیاءالدین نجفی تهرانی یار دیرین امام و رهبری موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان که پرورش‌یافتۀ خاندانی نامدار از فقاهت و مرجعیت بودند، در سال‌های متمادی، با کسب سطوح عالی نزد اساتید صاحب اندیشه و علم عمر خویش را صرف ترویج و نشر اصول و معارف دینی و شعائر اهل‌بیت (ع) و تربیت شیفتگان علوم اسلامی در حوزه و دانشگاه معطوف داشتند.

این فقیه بااخلاص و متواضع، علاوه‌بر فعالیت مستمر در عرصه‌های تبلیغ و آگاهی‌بخشی به نسل جوان ازجمله به‌عنوان مؤسس و امام جماعت مسجد نبی‌اکرم (ص) مسئول حوزۀ علمیۀ شرق تهران، برگزاری جلسات اخلاق و تألیف کتب دینی، حضور فعال در دوران دفاع مقدس در میان رزمندگان اسلام، نقش ارزنده‌ای به‌ویژه در امور فرهنگی اجتماعی، خیریه و عام‌المنفعه را ایفا نمودند که در کارنامۀ ایشان ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیةالله الاعظم (عج)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم، برای ایشان غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6091471 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی