Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-29@11:57:40 GMT

ادامه چاره‌جویی‌های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۴۴۹۵

ادامه چاره‌جویی‌های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران

تین نیوز

وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه (UNWTO) با محوریت مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا با حضور ۱۱ کشور از جمله ایران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به همه‌گیری بی‌سابقه covid- ۱۹ و ضرورت اتخاذ کلیه ابزارهای لازم مدیریتی برای بکارگیری استراتژی موثر ارتباطات بحران برای تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه‌ای، وبینار منطقه آسیا ـ اقیانوسیه UNWTO را با موضوع «بحران برقراری ارتباط؛ در دوران کرونا و پساکرونا» را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وبینار به میزبانی «مارسلو ریسی»، مدیر ارتباطات سازمان جهانی جهانگردی و «هری هوانگ»، معاون مدیر گروه منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونان حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه‌ریزی معاونت گردشگری وزارت، برگزار شد.

در این نشست مجازی به موضوعاتی چون بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تاکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده است، آموزش کارکنان و دست‌اندرکاران برای ایجاد اطمینان در مخاطب، تعریف محصولات خاص، مطرح شدن بازارهای جدید و احتمالی از جمله افرادی که حس ماجراجویانه زیاد دارند و نوجوانان که احتمال ابتلا به بیماری را کمتر دارند و ریسک پذیرتر هستند، پرداخته شد.

همچنین اطمینان به مسافران در خصوص امنیت مقاصد و راه‌های ارتباطی مثل هواپیما، قطار و غیره نیز بخش تکمیلی وبینار UNWTO، بوده است.

در این وبینار، نمایندگان کشورهای نپال، مالزی، اندونزی، ژاپن، سریلانکا، افعانستان، سنگاپور، کره جنوبی، بنگلادش، فیجی و جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ۴ سازه‌ تاریخی آب ایران در انتظار ثبت جهانی
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود