Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:02:43 GMT

تولد ماه در یک کتاب جشن گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۵۰۵۱

تولد ماه در یک کتاب جشن گرفته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، خرس کوچکی که در حال تماشای آسمان است تصمیم می‌گیرد برای روز تولد ماه هدیه‌ای تهیه کند. اما او از علایق ماه بی‌اطلاع است پس تصمیم می‌گیرد خودش را به نزدیک‌ترین فاصله‌اش تا ماه برساند و با ماه حرف بزند. خوشبختانه ماه تقاضای دوستی با خرس را می‌پذیرد اما گذر از رود و جنگل و تلاش برای حفظ یک دوستی چندان هم ساده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخاطبان قرار است با مطالعه این کتاب علاوه بر تخیل ورزی با مهارت دوست‌یابی و تعاریف دوستی آشنا شوند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «نیمه شب، وقتی خرس خواب بود، باد کلاه را از روی درخت انداخت. صبح که شد، خرس دید کلاهی دم در خانه‌اش افتاده است. خوش‌حال شد و گفت: «پس ماه هم برای من کلاه خریده است.» کلاه را سر گذاشت. کلاه درست اندازه‌ی سرش بود. اما، باد آمد و کلاه را از سر خرس برداشت و برد. خرس دوید دنبال کلاهش…»

این کتاب نخستین بار در سال ۱۳۷۰ از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد و در چاپ‌های پیشین به شمارگان ۱۳۲ هزار و ۵۰۰ نسخه رسیده است.

«تولدت مبارک ای ماه قشنگ» که در قطع خشتی کوچک برای مخاطبان بالای ۴ سال و شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است، ۶ هزار تومان قیمت دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را از شهر کتاب‌ها و فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تهیه کنند.

کد خبر 4912573 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر کتاب و کتابخوانی کتابخانه معرفی کتاب ویروس کرونا کتاب و کتابخوانی میراث فرهنگی خبرگزاری مهر ادبیات شیوع کرونا ادبیات جهان رایزنی فرهنگی کتابفروشی بازار نشر ترجمه تازه های نشر درگذشت چهره ها گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس

طرفداری | امید عالیشاه طی یک حرکت رونالدینیویی تولد همسرش را تبریک گفت.

امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در اقدامی جالب، با انتشار عکس خود در یک استوری اینستاگرامی، تولد همسرش را تبریک گفت. این اقدام کاپیتان پرسپولیس عده زیادی را یاد حرکت ماتوئیدی بازیکن سابق یوونتوس انداخت که با اسکرین شات از صفحه سرچ گوگل، ولنتاین را به همسرش تبریک گفته بود.

امید عالیشاه نوشت:

چه اسفندها دود کردیم برای تو. ای آرزوی اردیبهشتی که گفتند این روزها میرسی از همین راه. زادروزت مبارک همسر عزیزم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی
  • (ویدئو) تنها فیلم با صدای رضا شاه پهلوی بعد از ۹۰ سال؛ صدای واقعی رضاخان را بشنوید!
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • آب شرب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • آب روستا‌های سیل زده خراسان جنوبی وصل شد
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟