Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، از جامعه کارگران استان که چرخش چرخ‌های صنعت و تولید در گرو تلاش آنهاست، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، متن پیام  محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

کارگران نیروی مولد و پیشران جامعه هستند که حرکت چرخ‌های تولید، کارآفرینی و تولید ثروت با دست­های این قشر کوشا و زحمت‌کش ممکن می­شود و هفته کار وکارگر فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاش­ها و تقدیر از  این قشر توانمند جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کارگران عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با انقلاب و آرمان های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و آبادانی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی­بدیل داشته و امروزه  نیز در راستای تحقق شعار «جهش تولید» کمر همت بسته­اند.

در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران  و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت.

اینجانب دستان توانمند کارگران عزیز را به گرمی می فشارم و از تلاش­ها وخدمات ارزشمند آنان، به ویژه کارگران استان قدردانی می‌کنم و روز جهانی کارگر را صمیمانه به آنان تبریک می­گویم.

از خداوند رحمان توفیق روز افزون کارگران عزیز را برای تحقق عزت و سربلندی ایران اسلامی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور مسألت می‌کنم.

محمدرضا پورمحمدی

استاندار آذربایجان­ شرقی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز روز کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر