Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروی سرمایه گذاران و تولید کنندگان را یکی از عوامل اصلی پیشرفت توسعه و اقتصاد خراسان جنوبی دانست و گفت: امروز جوانان با ایده و افکار بسیار خوبی در استان فعالیت تولیدی می کنند که با مشکلات روبرو هستند که می بایست هرچه سریعتر مشکلات آنان برطرف شود.

به گزراش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده منتخب مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، در آستانه یازدهم اردیبهشت روز کارگر، نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های بیرجند درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 5 واحد تولیدی در شهرک صنعتی بیرجند بازدید و روز کارگر به به کارگران این واحد های تولیدی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حسین خسروی» با اشاره به جایگاه کارگران در اسلام گفت: بر اساس روایتی پیامبر(ص) دست کارگر را می‌بوسد و این نشان عظمت جایگاه کارگران می باشد.

 

نماینده منتخب مردم بیرجند درمیان و خوسف در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در تولید است، گفت: کارگران در خط مقدم تولید هستند و به عنوان سربازان جنگ اقتصادی با همه توان تلاش می‌کنند و نیازمند حمایت واقعی می باشند.

 

وی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره)  «چرخ عظیم جوامع بشرى با دست تواناى کارگران در حرکت و چرخش است» و «حیات یک ملت، مرهون کار و کارگر است» افزود: مطالبات و خواسته های این قشر بایستی در دستور کار جدی مسئولین قرار بگیرد.

 

به گفته خسروی براي جهش در عرصه توليد و ايجاد اشتغال پايدار نیازمند حمایت از جامعه کارگری و کارفرمای هستیم.

 

وی هدف از این بازدید را، شنیدن مشکلات و راهکارهای کارگران و تولیدکنندگان برای حل معضلات تولید دانست و تاکید کرد: راهکارها و خلأهای قانونی باید مشخص شده و موانع هم توسط مجلس و هم دولت بررسی شوند و مشکلات از سر راه واحدهای تولیدی برداشته شود.

 

خسروی با اشاره به اهمیت تولید و اشتغال در کشور افزود: برای رونق بخشیدن به اقتصاد یک کشور، وظیفه دولت و مسئولان کشور حمایت از تولید کنندگان و فراهم کردن زمینه های تولید و اشتغال برای سرمایه است که این موضوع چندان به چشم نمی آید.

 

وی با اشاره به اهمیت بازاریابی و فروش محصولات داخلی گفت: حمایت از تولید داخلی با خرید محصولات بومی و داخلی اقدامی است که مسئولان استانی و شهروندان می توانند برای رونق بخشیدن به اقتصاد داخلی انجام دهند و این حرکت امروزه با عنوان «جهش تولید: مطرح می شود.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بیرجند درمیان و خوسف با تاکید بر جهش تولید عنوان کرد: برای عملیاتی کردن شعار جهش تولید باید با تکیه بر توان سرمایه گذاران، جوانان، متخصصان داخلی به سمتی حرکت کنیم که نیازهای وارداتی و به ویژه نیاز به واردات کالاهای اساسی را در داخل کشور تولید کنیم.

 

خسروی حمایت از تولیدات داخلی کشور و استان را راهی مطمئن برای برون رفت از بحران های اقتصادی و حمایت از تولید اشتغال دانست و خواستار قانونمند شدن این موضوع شد.

 

وی بر اهمیت سرمایه گذاری و تامین زیرساخت ها و مشوق های سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود در شرایط کنونی کشور رمز پیشرفت اقتصادی، تولید و اشتغال حمایت از تولید داخل است.

 

وی سرمایه گذاران و  تولید کنندگان استان را یکی از عوامل اصلی پیشرفت توسعه و اقتصاد استان دانست و گفت: امروز جوانان با ایده و افکار بسیار خوبی در استان فعالیت تولیدی می کنند که با مشکلات روبرو هستند که می بایست هرچه سریعتر مشکلات آنان در استان و کشور برطرف شود و این نیاز همت همه مسئولین استانی و کشوری است.

 

در این بازدید که مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی استان حضور داشت، مدیران واحد های تولیدی آرد گلبرگ، آرد یگانه، شرکت لبنیاتی آنا، واحد تولیدی لوله مهراس کویر، واحد تولید لوله، واحد تولید موقت مواد شوینده و بهداشتی به بیان دیدگاه و مشکلات خود پرداختند.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین خسروی نماینده مردم بیرجند خوسف و درمیان در مجلس شهرک صنعتی بیرجند نماینده منتخب مردم حمایت از تولید سرمایه گذاران تولید کنندگان درمیان و خوسف واحد تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: تمایل حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌های مشارکتی، موجب شده ۳۱ پروژه در این منطقه باکاربری های مختلف اجرا شود که در حال حاضر بالاترین تعداد پروژه‌های مشارکتی را بین مناطق برخوردار است.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت ورود بخش خصوصی برای پروژه‌های شهری اظهار کرد: سالیانی است که شهرداری اصفهان تجربه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در پروژه‌های خود را داشته و دلایل مختلفی موجب ادامه این روند در مدیریت‌های مختلف شهری بوده است.

وی افزود: کاهش هزینه یکی از راهکارهای بخش خصوصی است که از طرفی دیگر به‌دلیل نبود موانع پیش روی شرکت‌های خصوصی، سرعت اجرای پروژه بالا رفته، با تورم کمتری روبه‌رو شده و مقرون به صرفه است، ارتقای کیفی و به کار بردن خلاقیت‌ها و ایده‌های به روز پروژه‌ها از راهکارهای دیگری است که منافع عمومی را در پروژه‌ها به همراه خواهد داشت؛ همین موضوع موجب شده مدیران شهری پروژه‌های خود را با مشارکت بخش خصوصی همراه سازند.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به تعداد پروژه‌های مشارکتی تصریح کرد: در این منطقه ۳۱ پروژه مشارکتی با کاربری‌های تجاری، اداری، پارکینگ و مسکونی در دست اقدام دارد به‌صورتی که ۱۲ پروژه فعال، ۱۲ پروژه در مرحله اتمام، ۲ پروژه در مرحله صدور پروانه ساختمانی و ۵ پروژه در مرحله انعقاد قرارداد در دست دارد.

محمدحسینی ادامه داد: سال جاری ۶ پروژه مشارکتی با کاربری مسکونی در نظر گرفته شده که آماده معرفی به سرمایه‌گذاران است و با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران در این منطقه، روند جذب سرمایه‌گذار به سرعت انجام و پروژه‌ها عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه مشارکتی میخک گفت: این پروژه در محله خانه اصفهان خیابان شهید دوران واقع شده و در زمینی به مساحت ۹۰۲ با زیربنای ۳۸۷۹ مترمربع در حال احداث است.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: با طراحی خوب این پروژه ۲۱ واحد مسکونی در نظر گرفته شده که پیشرفت ۵۵ درصدی داشته است.

کد خبر 748300

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان