Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که ابهام و شایعات پیرامون مرگ رهبر کره شمالی همچنان باقی هستند، گزارش شده که مقامهای این کشور در تلاش برای شناسایی انتشاردهنده یک ویدئو هستند که نگرانی‌ها را درباره وضعیت سلامتی او تایید می‌کند.

به گزارش ایسنا، روزنامه اینترنتی دیلی ان.کی در کره جنوبی گزارش داد، گفته شده که این ویدیو یک ویدیوی پنج دقیقه‌ای است که در آن "کاخ خورشید" کومسوسان، محل بنای یادبود کیم ایل سونگ، بنیانگذار حکومت کره شمالی نشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدیو در منطقه‌ای واقع در مرز کره شمالی با چین انتشار یافته و سبب شده مقام‌های محلی به دنبال این باشند که بفهمند این ویدیو چطور در کشور پخش شده است.

یک منبع به دیلی ان.کی گفت: ویدیوی مذکور به نحوی است که انگار از شبکه کی.سی.تی.وی که تلویزیون دولتی کره شمالی است پخش شده و از طریق چین وارد این کشور شده است.

به گزارش اکسپرس، در این ویدیو ادعا می‌شود که کیم جونگ اون به شکلی ناگهانی حین یک بازرسی میدانی یا به اصطلاح کره شمالی "رهنمود میدانی"، جان خود را از دست داده است.

این ویدیوی پنج دقیقه‌ای در ادامه عنوان کرده که کیم جونگ اون جان خود را حین بازدید میدانی در روز شنبه هفته جاری از دست داده است.

در متن همراه با این ویدیو نوشته شده است: " رفیق کیم جونگ اون، رهبر عالی محبوب ما در حین یک رهنمود میدانی از دنیا رفت."

شبکه دیلی ان.کی در ادامه گزارشش عنوان کرد، در این ویدیو تصاویری از یک مراسم قبلی که به مناسبت مرگ پدر وی کیم جونگ ایل برگزار شده بود به نمایش در آمده است.

یک منبع به دیلی ان.کی اظهار کرد: "این ویدیو هم باعث حیرت شهروندان عادی و هم اعضای حزب حاکم و دیگر مقامها هنگامی که نخستین بار آن را دیدند، شد. با این حال بعد از آنکه موضوع جدی دانسته شد، هیچکس نتوانسته به صورت علنی درباره این ویدیو بحث و صحبت کند."

در این گزارش آمده است: مقام‌های کره شمالی یک واحد ویژه متشکل از عوامل اداره "هدایت و سازمان"، دفتر دادستان عمومی، وزارت امنیت کشور و دیگر آژانسهای امنیتی با هدف شناسایی افشاگر این ویدیو تشکیل داده‌اند. با تشدید تحقیقات هر کسی که با چین به دلایل کاری تماس برقرار کرده، ناپدید شده است.

در عین حال خود کیم جونگ اون از ۱۱ آوریل زمانی که آخرین بار ریاست نشست کمیته سیاسی حزب حاکم کارگران در کره شمالی را به عهده داشت تا کنون در انظار عمومی پدیدار نشده است.

بسیاری گمانه‌زنی کرده‌اند که کیم یو جونگ، خواهر رهبر کره شمالی که به عنوان معاون اول مدیر اداره پروپاگاندا و تشویش در حزب کمونیستی حاکم بر این کشور منصوب شده، به زودی جانشین برادرش در رهبری می‌شود.

رسانه‌های کره شمالی همچنان درباره تداوم فعالیت رهبر این کشور گزارش می‌دهند اما هیچگونه تصویر یا ویدیویی که ثابت کند او هنوز زنده است منتشر نکرده‌اند.

گزارشی دیگر عنوان کرده که کیم جونگ اون در تاریخ ۱۲ آوریل تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته و این گمان وجود دارد که به این دلیل نتوانسته در مراسم بزرگداشت سالروز تولد پدربزرگش کیم ایل سونگ شرکت داشته باشد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گزارش‌ها درباره اینکه این رهبر کره شمالی درگذشته را رد کرده اما گفته که جزئیات بیشتری در این مورد مطرح نمی‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی کیم جونگ اون کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد

مراسم بزرگ داشت و تحلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران کشتی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم تجلیل از نام‌آوران و مقام‌آوران کشتی استان اصفهان امروز - جمعه هفتم اردیبهشت- به میزبانی هیأت کشتی استان اصفهان در تالار شهروند با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان، مصطفی میرزایی رئیس هیأت کشتی استان اصفهان، منوچهر مهرعلی‌پور عضو شورای شهر اصفهان، وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران، روح‌الله معظم مدیر عامل باشگاه مقاومت، رسول بخشی نماینده مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان و ورزشکاران کشتی همچنین مسئولین مربوطه از ساعت ۱۵:۰۰ برگزار شد.

مصطفی میرزایی، رئیس هیئت کشتی استان در مراسم تحلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران کشتی استان، اظهار کرد: خدا را شاکرم فرصتی پیش آمد تا بتوانیم از مدال‌آوران، نام‌آوران و افرادی که برای کشتی استان زحمت کشیدند و استخوان خورد کردند، تقدیری کوچک به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: به کمک هیئت‌های شهرستانی و بزرگان کشتی ۲۳ خانه کشتی احداث شده‌است. هیأت استان اصفهان به عنوان هیأت برتر کشور در حوزه عمرانی و تأسیس زیرساختی انتخاب شد که این اتفاق با همراهی و همت رؤسای هیئت‌های شهرستانی میسر شد.

میرزایی گفت: در موضوع استعدادیابی جامعه آماری جامعه کشتی استان ده برابر افزایش یافته و در حال حاضر بالغ بر ۱۳ هزار ورزشکار بیمه شده داریم که نویدبخش روزهای خوب در آینده نزدیک برای کشتی استان اصفهان است. امیدوارم با همت و همراهی بتوانیم در راستای اعتلای کشتی استان قدم برداریم. معتقد هستم که کیفیت از دل جمعیت بیرون خواهد آمد. امیدوارم شاهد قهرمانی کشتی‌گیران اصفهانی در عرصه‌های جهانی باشیم.

وی بیان کرد: در بخش قهرمانی استان اصفهان مدت زیادی بود که هیچ قهرمانی نداشت اما با تلاش‌هایی که انجام شده امروز در رده بزرگسالان و جوانان کشتی فرنگی دو ملی‌پوش از استان اصفهان داریم که میادین بین‌المللی اعزام شدند. حضور کشتی‌گیران اصفهان در تیم‌های ملی ثمره تلاش تمام مربیان به ویژه رسول جزینی است و از همه آنان کمال تشکر را دارم.

منوچهر مهرعلی‌پور عضو شورای شهر اصفهان پس از تبریک هفته اصفهان و ۱۷ شوال روز ورزش پهلوانی، گفت: امیدوارم در سال پیش رو کشتی اصفهان طلایی‌تر بدرخشد و کشتی‌گیران اصفهان را در میادین بین‌المللی بر روی سکو ببینیم تا پرچم ایران اسلامی توسط‌شان به اهتزاز درآید و همه به احترام سرود جمهوری اسلامی ایران بایستند.

وی ادامه داد: قطعاً با کمک مربیان درجه یک و استعدادهای نابی که در استان داریم شاهد پیشرفت کشتی خواهیم بود. کارهای ورزشی و فرهنگی باید جریان ساز باشد امیدوارم جریان‌سازی را بیش از پیش از هیأت کشتی شاهد باشیم.

وحید رجبی گفت: در ابتدا روز بزرگ داشت ورزش پهلوانی و زمین خوردن تاریکی و ظلم به دست حضرت علی (ع) نور الهی را تبریک می‌گویم. شاهد تلاش‌های زیاد رئیس هیأت کشتی در خصوص ارتقا زیرساخت‌های ورزشی و باشگاه‌داری در ورزش کشتی بودم. قطعاً همه تلاش‌ها منتج به حضور کشتی‌گیران اصفهانی در تیم ملی و افتخار آفرینی خواهد شد.

وی افزود: کنگره ۲۴ هزار شهید استان را پیش رو داریم که در هفته تربیت بدنی برگزار می‌شود. از شهدای اصفهان ۱۲۰۰ شهید ورزشکار داریم که هم در ورزش قهرمان بودند و هم در رشادت. این عظمت، اقتدار و امنیتی ملی که در کشورمان برقرار است را مدیون شهدایی هستیم که برای دفاع از دین و آئین جان را بر کف اخلاص گذاشتند، یادشان را گرامی می‌داریم.

جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: به شخصه یاد ندارم که در سالیان گذشته چنین مراسم پرشکوهی در رشته کشتی داشته باشیم. اتفاقات مبارکی در کشتی استان در حال رقم خوردن است نشان از رشد و پیشرفت و رسیدن و نقاط پر افتخار، دارد. همه پیشکسوتان و مربیان با جدیت در حال آموزش هستند که در رأس آنان رسول جزینی در حال پرورش قهرمانان آینده است؛ خیرینی همچون آقای تجدد به کمک کشتی استان آمده‌اند و به پیشرفت کشتی سرعت دوچندان بخشیده‌اند.

وی افزود: در آینده‌ای نزدیک قطعاً قهرمان جهان و المپیکی از استان اصفهان خواهند بود. من و تمام دوستان در اداره کل تلاشمان بر کمک رسانی و همراهی با کشتی است.

در این مراسم از پیشکسوتان، هیأت‌های نمونه شهرستانی، مربیان برتر، ورزشکاران مقام و مدال‌آور تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 748154

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • (ویدئو) تصاویری از روش ترسناک اعدام در کره شمالی
  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • کره شمالی: حقوق‌ بشر ابزار تهاجم و رفتار خصمانه آمریکاست
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد