Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:49:03 GMT

شهرداری ورامین عوارض سه ماهه ابتدای سال را به اصناف بخشید

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۵۵۶۷

شهرداری ورامین عوارض سه ماهه ابتدای سال را به اصناف بخشید

حسین دهقان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری ورامین در راستای حمایت از مشاغل و کسبه‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا، عوارض کسب سه ماهه اول امسال به کلیه اصناف بخشیده شد تا بخشی از مشکلات مالی این افراد برطرف شود.
وی افزود: شهرداری ورامین در راستای ارائه خدمت به مردم به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا، تلاش کرد تا با تشکیل ستاد ویژه و با بسیج کلیه امکانات، با همه گیری این بیماری مقابله کند و نسبت به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: توقف ساخت و سازهای سطح شهر، مسدود نمودن ورودی بوستان‌ها، گندزدایی کلیه اماکن عمومی و همکاری با ستاد کرونا شهرستان ورامین از دیگر اقدامات شهرداری ورامین در راستای مقابله با شیوع این بیماری است.
شهردار ورامین گفت: طی این مدت بیش از ۱۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی خام در مناطق مختلف شهرستان با همکاری بسیج، نیروهای جهادی و مواکب پخش شد.
دهقان افزود: به منظور جلوکیری از شیوع ویروس کرونا در بخش‌های حاشیه‌ای شهرستان، ۶۰ مرکز تفکیک زباله ورامین تعطیل و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری به عمل آمد.
بیش از ۱۴ هزار صنف در شهرستان ورامین فعالیت می‌کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا زباله شهرداری مشکلات مالی ویروس ورامین بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرداری ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم. ️

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

️عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

کد خبر 748571

دیگر خبرها

  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا