Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، اظهار کرد: توزیع انواع ماسک و دستکش در داروخانه‌ها از امروز(چهارشنبه) آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی قدس آنلاین؛ سید حسین صفوی مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در رابطه با نحوه و زمان توزیع دستکش و ماسک به قدس آنلاین گفت: با توجه به افزایش ظرفیت تولید ماسک و دستکش در کشور و تأمین مناسب انواع ملزومات حفاظتی مورد نیاز مراکز درمانی و کادرپزشکی، توزیع انواع ماسک و دستکش در داروخانه‌ها از امروز آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تا پیش از شیوع بیماری کرونا تولید ماسک در کشور بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار عدد بود، افزود: خوشبختانه امروز ظرفیت روزانه تولید ماسک صنعتی در کشور به ۲ میلیون رسیده و رو به افزایش است.

مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی بیان کرد: ماسک‌های توزیع شده از انواع پارچه‌ای نیمه صنعتی تولید داخل و ماسک‌های ۳ لایه وارداتی است. از این پس مردم می‌توانند ماسک مورد نیاز خود را از داروخانه‌های سراسر کشور با اطمینان خاطر از کیفیت و کارآیی آن‌ها تهیه کنند.

در این رابطه مهندس «مودت همایی» سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات پزشکی سقف قیمت فروش توزیع کننده (پخش) و مصرف کننده نهایی اقلام حفاظت فردی شامل دستکش، ماسک سه لایه و ... را به این شرح اعلام کرد: با عنایت آغاز مرحله دوم فاصله گذاری اجتماعی و ضرورت توزیع و عرضه اقلام حفاظت فردی شامل دستکش، ماسک سه لایه و ... از طریق شرکت های توزیعی و پخش و داروخانه ها، و به منظور شفافیت قیمت این اقلام در شبکه توزیع و نظر به اینکه برخی از این اقلام از جمله دستکش های پزشکی مشمول ارز رسمی می باشد، سقف قیمت فروش توزیع کننده (پخش) و مصرف کننده نهایی از طریق داروخانه، در قالب قیمت سه ستونی، در پورتال imed.ir در بخش استعلام، در دسترس قرار گرفته است.

لذا رعایت سقف قیمت مذکور الزامی و فروش به قیمت بالاتر به منزله گران‌فروشی بوده و از طریق مراجع قضایی قابل پیگیری است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو رئیس سازمان غذا و دارو غذا و دارو توزیع ماسک قیمت ماسک قیمت دستکش ویروس کرونا ماسک و دستکش داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلای ۱۸ عیار به ۳٫۴۵۱٫۰۰۰ تومان رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۲۲۹۲ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه طرح جدید به ۴۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۴. هر عدد سکه طرح قدیم به ۳۸٫۶۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۲۴٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان، هر عدد ربع‌سکه به قیمت ۱۵٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۷٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا به ۴۳۸,۹۶۲ ریال رسید، همچنین قیمت هر یورو به ۴۴۳,۱۴۳ ریال و قیمت هر درهم به ۱۲۰,۶۶۶ ریال رسید.

کد خبر 748231

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز