Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@19:32:11 GMT

افتتاح و راه‌اندازی سه سالن تشریح در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۴۳۹

افتتاح و راه‌اندازی سه سالن تشریح در لرستان

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: امسال سه سالن تشریح در شهرستان‌های استان افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.

دکتر حمیدرضا نظیفی اظهار کرد: یکی از پروژه‌های جدیدی که امسال به مرحله افتتاح خواهد رسید ساختمان سالن تشریح شهرستان الیگودرز است که در مرحله مناقصه هستیم تا پیمانکار آن مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه فاز اول معاینات سرپایی در دو شهرستان ازنا و نورآباد در سال‌های گذشته انجام شده است، ادامه داد: در تلاش هستیم فاز‌های دوم پروژه ساختمان سالن تشریح دو شهرستان مذکور را نیز در سال ۹۹ به انجام برسانیم.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: همچنین در حال حاضر ساختمان اختصاصی پزشکی قانونی شهرستان دورود در حال احداث است که تا پایان سال به سرانجام خواهد رسید.

نظیفی بیان کرد: باید تا شهریور امسال اعتبارات را برای ساخت پروژه‌های مذکور هزینه کنیم.

عضو شورای قضایی لرستان با بیان اینکه برای ساخت هر سالن تجهیز به یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: همچنین برای تامین تجهیزات لازم از اعتبارات استانی و ملی استفاده خواهد شد.

او  گفت: قصد داریم سالن تشریحی را در منطقه خضر خرم‌آباد بسازیم تا سالن تشریح منطقه گلدشت را به ساختمان پزشکی قانونی جنوب خرم‌آباد اختصاص دهیم.

نظیفی افزود: برای ایجاد سالن تشریح منطقه خضر خرم‌آباد به زمین نیاز داریم که در حال رایزنی با شهرداری خرم‌آباد برای تامین آن هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان یادآور شد: تاکنون در هشت شهرستان استان خدمات پزشکی قانونی انجام می‌شد که با راه‌اندازی مرکز رومشکان خدمات در این شهرستان نیز ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پزشکی قانونی لرستان افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری