Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ماه مبارک رمضان، رزمایش مومنانه با هدف خدمات‌رسانی به اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا و بی بضاعت، با توزیع بسته‌های معیشتی توسط نیروی دریایی منطقه دوم در شهرستان جاسک آغاز شد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

‎فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در جاسک اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک و خدمات‌رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی و دوازده دستگاه اجاق گاز در بین روستاهای نیازمند جاسک تقسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار کرونا در کردستان|رزمایش «مواسات و همدلی» در ماه مبارک رمضان همچنان تداوم داردجلوه‌های مواسات در دیار سید جمال ؛ 2 هزار بسته غذایی در اسدآباد توزیع شدگزارش|رزمایش مواسات و کمک مومنانه در کردستان به‌روایت تصاویر‌

‎امیر دریادار کورش محرابی خاطر نشان کرد:پس از آنکه مقام معظم رهبری در نیمه شعبان این موضوع را تحسین کردند و فرمودند که چه خوب است ملت ایران در آستانه ماه مبارک رمضان خاطره خوبی در زمینه کمک مؤمنان از خود به جای بگذارند منطقه دوم دریایی ولایت، توانست با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم ،کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و تقسیم کند.

‎فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت افزود: بعد از جمع‌آوری و شناسایی اقشار‌آسیب دیده از بیماری کرونا و افراد ناتوان و بی بضاعت که نیازمند کمک بودند تلاش کردیم به صورت محلی و دقیق کسانی که تحت پوشش سازمان‌هایی حمایتی نبودند را شناسایی کرده و کمک‌های مردم را در این زمینه جمع‌آوری کنیم و با رعایت شأن آنها، این کمک‌ها را به آن‌ها برسانیم.

‎وی در پایان افزود: تلاش ما بر این بود که این کمک‌ها به درستی به نیازمندان برسد و هیچ فرد نیازمندی نباشد که این کمک‌ها را دریافت نکرده باشد.

انتهای پیام/867/ت

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه دوم دریایی منطقه دوم کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛جلیل جعفری گفت: برای بهبود عملکرد خدمات شهری، افزایش کیفیت بهداشت شهری و همچنین کاهش آمار خسارات وارده بواسطه زباله گرد‌ها و افزایش فرهنگ ساعت مقرر بیرون گذاری زباله، خدمات شهری منطقه ۲، مرحله دوم طرح جمع‌آوری مخازن و گاری‌های چهارچرخ سطح منطقه را آغاز کرد.
وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح نزدیک به ۱۰۰ عدد مخزن زباله از معابر اصلی منطقه ۲ جمع‌آوری شد.
مسئول خدمات شهری منطقه دو شهرداری شهرکرد گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود، شاهد مهار پدیده زباله‌گردی خواهیم بود و به دنبال آن، مراکز خرید ضایعاتی که چهره نازیبایی برای بعضی از نقاط شهر ایجاد کرده است نیز جمع‌آوری می‌شود.

دیگر خبرها

  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم