Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@21:47:58 GMT

۲۲۰۰ کلاس درس در استان البرز ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۴۴۶

۲۲۰۰ کلاس درس در استان البرز ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به هفته معلم، گفت: جایگاه معلم بسیار رفیع و قابل احترام است.

وی با اشاره به اینکه اکنون مردم برای داد و ستد و خرید و فروش نیز به فضای مجازی روی آورده‌اند، افزود: در خصوص توسعه اپلیکیشن «شاد» پشتیبانی لازم را خواهیم داشت و باید کارگروهی متشکل به مسئولیت معاون سیاسی استانداری البرز و با حضور مسئول آی تی استان که همواره در حوزه زیرساخت و فناوری فعال هستند، راه اندازی شود که کمک‌های لازم را در خصوص ارتقا زیرساخت‌های مربوط به شاد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز با بیان اینکه تولیدکنندگان و خیرین بسیاری در استان برای ساخت مدرسه اعلام آمادگی کرده‌اند که با پیش بینی زمین مناسب می‌توان این ارتباط سازنده را برقرار کرد، گفت: در شهرستان‌ها کارگروهی با مسئولیت فرمانداران و با عضویت، شهرداران، شوراها و نماینده خیرین تشکیل شود که فضاهای آموزشی ایجاد و تجهیز شوند.

شهبازی با اشاره به رشد جمعیت، گفت: به طور متوسط سالانه ۱۲ هزار دانش آموز به البرز اضافه می‌شود، مهاجرت ما را رها نمی‌کند و ناگزیر هستیم که زیرساخت‌های لازم را برای این امر فراهم کنیم.

وی گفت: در بحث اجرای سند تحول بنیادین در البرز گفتگوها و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت از این رو باید از گردش کار این امر و کارگروه‌های تشکیل شده، گزارشی ارائه شود.

استاندار البرز افزود: سرانه فضای آموزشی در البرز از ۳.۲۸ به ۳.۴۸ درصد برای هر نفر رسید که این تحول بسیار بزرگی محسوب می‌شود و نشان دهنده فعالیت و تحقق برنامه‌ها در این راستا است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش استان آی تی استان البرز فناوری معلم بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ احمد محمدی زاده اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر بیان کرد: این شهر در ساحل خلیج فارس در منطقه دلوار قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهر‌های مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان دارد.

دیگر خبرها

  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • عکس| فیلم زندگی «تتلو» ساخته می‌شود؟
  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • رضا عطاران صدام می‌شود
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • شمار دانشجویان بازداشتی در آمریکا به 2200 نفر رسید
  • زنانی که در کن رئیس شدند