Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:48:57 GMT

مراحل عمرانی هتل مرکز تجارت جهانی تبریز در حال تکمیل است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۶۷۷

مراحل عمرانی هتل مرکز تجارت جهانی تبریز در حال تکمیل است

احمد حمزه ‌زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هتل چهار ‌ستاره مرکز تجارت جهانی از جمله هتل های شاخص تبریز است که با توجه به موقعیت مکانی ویژه خود، مقصد اقامتی بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تبریز است. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی افزود: این هتل دارای ۷۸ اتاق با ظرفیت ۱۴۰ تخت است که با بهره برداری از این هتل میزان ظرفیت تخت های اقامتگاه‌های استان به ۱۱ هزار و ۶۸۰ خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه زاده با اشاره به اینکه آغاز بکار هتل چهار ستاره مرکز تجارت جهانی تبریز برای ۱۰۰ نفر بطور مستقیم فرصت شغلی فراهم خواهد کرد، گفت: این هتل پس از تکمیل عملیات عمرانی و فرآیندهای تجهیزاتی و تشریفاتی در سال‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

پروژه مرکز تجارت جهانی تبریز که عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۸۶ شروع شد شامل برج ۳۷ طبقه با زیر بنای ۴۱ هزار متر مربع، مرکز خرید و مجموعه‌های تفریحی و گردشگری با مساحت ۱۵۰ هزار مترمربع است.

این برج با ارتفاع ۱۵۲ متر با کاربری اداری–خدماتی دارای گنبد ۳۵ متری در چهار طبقه با کاربری علمی–گردشگری و آنتن مخابراتی است.

برج مرکز تجارت جهانی تبریز علاوه بر بخش اداری، شعب بانکها و دفاتر شرکتهای داخلی و خارجی، دارای سالن برگزاری همایش‌های تجاری، استودیو پخش برنامه‌های زنده تلویزیونی و رستوران گردان است.

این برج با استفاده از فناوری‌های نوین لرزه‌گیر و با قابلیت نصب دستگاه‌های جاذب انرژی زلزله در داخل گنبد ساخته شده‌است.

ساختمان اصلی این مجموعه با ۱۵۲ متر ارتفاع، بلندترین برج اداری، خدماتی و تجاری کشور محسوب شده و در کنار این برج، سه مرکز خرید به صورت روباز و سرپوشیده احداث می‌شود.

طبقات ۲۶ تا ۳۱ این مجموعه نیز به هتل ۵ ستاره اختصاص دارد. 

به گزارش ایرنا، هم اکنون تعداد ۳۰ باب هتل با ۲ هزار و ۲۴۳ اتاق به ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی در آذربایجان شرقی در دست ساخت است که این تحول عظیم در صورت رونق تورهای داخلی و خارجی می توانست مسیری جدید و امیدوارکننده برای استان ترسیم کند که کرونا تمامی این معادلات را حداقل برای ۶ ماه جاری با اما و اگر مواجه کرده است.

برچسب‌ها اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تخت سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تخت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی تخت سرمایه گذاری مرکز تجارت جهانی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش برای کارگران شهرداری تبریز به مناسبت روز جهانی کارگر تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، به مناسبت روز جهانی کارگر، شورای شهر تبریز ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در یکصد و نود و دومین صحن علنی شورای شهر تبریز، لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر اعمال پاداش تلاش و پاداش برای کارگران را تصویب کرد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با تاکید بر اینکه تمام کارگران دارای بیش از سه ماه سابقه کار مشمول این لایحه هستند اظهار کرد: بر اساس این لایحه ۳ میلیون تومان به عنوان پاداش برای کارگران تخصیص می‌یابد.

وی از افزایش چشمگیر حقوق و دستمزد رانندگان استیجاری شهرداری تبریز علاوه بر میزان افزایش سالانه خبر داد.

همچنین شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران شهرداری تبریز همیشه با حداقل دستمزد، بیشترین تلاش و بیشترین بهره‌وری را دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد در مجموعه شهرداری قدردان زحمات سبزبان‌ها، پاکبان‌ها و دیگر کارگران باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: تبریز تمیز در سایه تلاش این کارگران است که نه تنها تلاش می‌کنند بلکه جان خود را در این راه از دست می‌دهند.

کد خبر 748771

دیگر خبرها

  • توقف عملیات عمرانی احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • پیگیری روند تکمیل جاده دیباج به گلوگاه
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تکمیل بازسازی جاده شهداد - نهبندان زیر ذره بین دادستانی کرمان
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد