Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دادستان کل کشور: درخواست ما این است که ضمن مشخص کردن سهم همه دستگاه‌های مسئول، دستگاه‌های متخلف را به ما معرفی کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد منتظری دیروز در نشست تخصصی ویدئوکنفرانسی معاونان، مشاوران، مدیران کل ستاد و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان‌های سراسر کشور افزود: ستاد مبارزه با موادمخدر یکی از مهمترین وظایفش این است که سهم هر دستگاهی را در امر مبارزه مشخص و متعاقب آن مطالبه کند و اگر دستگاهی به وظایفش عمل نکرد به عنوان متخلف به ما معرفی کنند تا برخورد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دستگاه‌ها و مقاماتی که مکلفند کار‌هایی را انجام دهند و ترک فعل کنند؛ مرتکب جرم شده اند و اگر ستاد مبارزه با موادمخدر اعلام کند که فلان مقام و مسئول در انجام وظیفه کوتاهی کرده است دستگاه قضایی آمادگی دارد آن‌ها را تحت تعقیب قرار دهد.
دادستان کل کشور افزود: باید لباس مبارزه با موادمخدر را به صورت جدی‌تر به اندام کسانی که مسئولیت دارند، بپوشانید.
آقای منتظری گفت: چه طور برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا همه مکلف می‌شوند فاصله گذاری را رعایت کنند، اما درخصوص ویروس خانمان برانداز اعتیاد جدی نمی‌گیریم؟
وی افزود: اگر دستگاه‌های مختلف به وظایفشان درست عمل کنند شاهد ریشه کن شدن اعتیاد خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد دستگاه متخلف مبارزه با موادمخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد

پاوربانک‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ می‌توانند گوشی هوشمند، هندزفری، تبلت، ساعت هوشمند و حتی لپ‌تاپ را شارژ کنند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت سامسونگ به‌تازگی پاوربانک‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود را معرفی کرده است؛ همانطور که از نام آن‌ها مشخص است، ظرفیت پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ دو برابر پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی است، به همین دلیل کمی ضخیم‌تر و سنگین‌تر است، هر دو محصول دارای یک کلید پاور و چهار LED برای نشان دادن وضعیت شارژ هستند.

پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ دارای دو پورت Type-C است و می‌تواند سه دستگاه را به صورت هم‌زمان شارژ کند، پورت‌ها و پد شارژ بی‌سیم این محصول می‌توانند خروجی ۷.۵ وات را برای همه دستگاه‌ها ارائه دهند، همچنین قادر است یک دستگاه را با توان حداکثر ۲۵ وات شارژ کند.

پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ دارای سه پورت است که می‌تواند توان خروجی ۱۵ وات را به طور همزمان به همه دستگاه‌ها انتقال دهد، حداکثر سرعت شارژ به ۴۵ وات می‌رسد؛ هر دو پاوربانک می‌توانند ساعت‌های هوشمند، گوشی‌های هوشمند، هندزفری‌ها، تبلت‌ها و حتی لپ‌تاپ‌ها را شارژ کنند، از پروتکل شارژ USB PD ۳.۰ و PPS نیز پشتیبانی می‌کنند.

قیمت پاوربانک‌های ۱۰ و ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی سامسونگ به ترتیب ۴۱.۹۱ و ۵۱.۴۹ دلار ارزیابی شده است، این دو محصول در رنگ بژ در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

کد خبر 751344

دیگر خبرها

  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • خروج موادمخدر از دایره ۱۰ جرم اول تهران
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند