Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@09:39:57 GMT

بارسلونا و یک رقیب سرسخت در راه جذب لائوتارو

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۷۸۳۰

بارسلونا و یک رقیب سرسخت در راه جذب لائوتارو

به نظر می رسد که منچسترسیتی هم شرایط جذب لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، را دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، مسئله حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا یکی از مهمترین بحث های فوتبالی طی هفته های گذشته بوده است. گفته می شود که باشگاه کاتالانی قصد دارد هر طور که شده ستاره آرژانتینی اینتر را در تابستان پیش رو جذب کند؛ موضوعی که البته خیلی هم دور از انتظار به نظر نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بر اساس شایعات باشگاه بارسلونا قصد دارد با یک پیشنهاد اغوا کننده لائوتارو مارتینز را از نراتزوری به خدمت بگیرد. بحث انتقال ستاره آرژانتینی به بارسا تا حدی جدی شده که گفته می شود اینتر از حالا به دنبال جذب یک جانشین مطمئن برای این مهاجم ۲۲ ساله است.

 

با این حال دون بالون مدعی شده که بارسلونا اگرچه شانس بیشتری برای جذب لائوتارو مارتینز دارد اما آنها تنها مشتری ستاره آرژانتینی نراتزوری نیستند. بر این اساس باشگاه انگلیسی منچسترسیتی و پپ گواردیولا به شدت خواهان حضور لائوتارو در اتحاد هستند. به نظر می‌رسد آنها در این راه کار بسیار دشواری را پیش رو خواهد داشت.

لائوتارو مارتینز منچستر سیتی بارسلونا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز منچستر سیتی بارسلونا اینتر میلان لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا برابر خیرونا در رقابت‌های لالیگا باعث شد که قهرمانی رئال مادرید در این مسابقات مسجل شود و بازیکنان و هواداران این تیم پس از آن به جشن و خوشحالی مشغول شوند.

بسیاری از آنها با انتشار تصاویری در صفحات رسمی‌شان در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و یکی از آنها وینیسیوس بود که از این فرصت استفاده کرد تا بار دیگر طعنه سنگینی به بارسلونا زده باشد.

این بازیکن برزیلی که در چند ماه اخیر بارها از سوی هواداران بارسا با توهین‌های نژادپرستانه و آرزوی مرگ روبه‌رو شده پستی را در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) بازنشر کرد که ستاره‌های جوان رئال مادرید را نشان می‌داد و تعداد جام‌هایی که آنها در طول این مدت کسب کرده بودند را شمرده بود.

وینیسیوس توضیح کوتاهی درباره این پست نوشت: «عصر جدید» اما این جمله در واقع تنه سنگینی به بازیکنان بارسا بود چون بسیاری از آنها پس از پیروزی تیمشان برابر رئال مادرید در رقابت‌های سوپر جام فصل گذشته از عبارتی مشابه استفاده کرده بودند و این بازیکن در واقع این موضوع را در این شب تلخ برای بارسا به آنها یادآوری کرد.

دیگر خبرها

  • ناپولی رقیب تیم‌های اینتر و یوونتوس در مسیر جذب آلبرت گودموندسون
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • طعنه سنگین ستاره رئال به بارسلونا (عکس)
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر