Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع چپ پیکان که در این تیم توانست در لیگ هجدهم بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد در ابتدای این فصل بعد از سه سال از پیکان جدا شد و بعد از نیم فصل دوری از لیگ برتر به نفت مسجد سلیمان پیوست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرمان قاسمی که نیم فصل اول را به دلیل عدم عقد قرارداد با تیمی بیرون نشست در نیم فصل دوم به تیم مربی رفت که هشت سال پیش در تیم گهردورود با او کار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان قاسمی در نیم فصل دوم توانست بازی های خوبی انجام بدهد و خیلی امیدوار است تا بتواند بار دیگر یکی از بهترین مدافعان چپ لیگ برتر باشد. آرمان قاسمی که مثل دیگر بازیکنان در حال حاضر اختصاصی تمرین می کند درباره شرایطش گفت:

” ما ابتدا تمرین می کردیم اما بعد از مدتی تمرینات تعطیل شد. در این مدت مربیان به صورت آنلاین تمرینات بازیکنان را زیر نظر داشتند وبدنساز تیم هم برنامه های اختصاصی به بازیکنان داده که آن ها را انجام می دهیم.”

او افزود:

” البته که تمرین با تیم شرایطش کاملا متفاوت است اما ما تاحدودی توانستیم شرایط بدنی مان را نگه داریم .”

آرمان قاسمی مدافع این فصل نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت:

” نفت مسجد سلیمان درسال های قبل برای سقوط می جنگید اما امسال تیم شگفتی ساز بوده است. البته ما در نیم فصل دوم به خاطر تغییراتی که داشتیم کمی روش بازی مان عوض شد و شاید در چند بازی نتایج خوبی نگرفتیم اما از نظر فوتبالی و مالکیت توپ تیم خوبی بودیم. ما در آزادی برابر استقلال ۵۴ درصد، برابر نفت آبادان ۶۰ و پیکان ۶۷ درصد مالکیت توپ را داشتیم. ما میانگین در این بازی های آخرمان ۵۵۰ پاس دادیم که آمار خوبی نسبت به لیگ ایران به حساب می آید.”

او همچنین افزود:

” مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان قول مساعد دادند که بعد از تعطیلات ۱۵ درصد از قراردادها پرداخت شود. باشگاه تا الان ۵۰ درصد قراردادها را داده و اگر ۱۵ درصد دیگر هم بدهد فکر کنم یکی از معدود باشگاه هایی باشد که تا قبل از پایان لیگ ۶۵ درصد قرارداد بازیکنانش را داده است.”

آرمان قاسمی مدافع چپ تیم نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این فصل تیم گفت:

” ما در زمین برای جام حذفی و لیگ برتر شانس برای شگفتی سازی داریم. ما همین الان هم می توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم چون بازی با استقلال در دقیقه ۹۳ پنالتی ما را نگرفتند،بازی با پیکان که اصلا تحت تاثیر کرونا بود و چند تا از بازیکنان ما فکر می کردند کرونا گرفته اند. بعد از بازی با پیکان یکی از بازیکنان ما آنقدر ذهنش خراب بود که خودش را دو هفته قرنطینه کرد.”

آرمان قاسمی که جدایی اش پیکان غیرمترقبه و با حاشیه همراه بود در این رابطه گفت:

داستان پیکان طولانی است و سرفرصت راجع به آن صحبت می کنم. متاسفانه حرف های ناحقی درباره من زده شد. من اکثر پیشنهادات را رد کردم و گفتم فقط با تیم های پرطرفدارمذاکره می کنم یا در پیکان می مانم. اما متاسفانه عده ای با نامردی و بی عدالتی حرف بردند و آوردند و این اتفاق را رقم زدند. من از خارج از کشور هم پیشنهاد داشتم اما لیگ قبرس بود و مشکل این بود که لیگ این کشور اسفند ماه تمام می شود و من اگر دی ماه می رفتم با یک قرارداد یک سال و نیمه زمان زیادی را از دست می دادم. “

قاسمی گفت:

” من آقای تارتار را می شناختم و بازی های نفت مسجد سلیمان را می دیدم. آقای تارتار یک مربی شجاع است که فوتبال روز را می فهمد. بازیکنانش را در زمین برای استفاده از خلاقیتشان آزاد می گذارد. اما در پیکا آزادی عمل را از من گرفتند. شاید این برای یک بازیکن معمولی خوب باشد اما برای من که روزی سه جلسه تمرین می کردم و انگیزه داشتم واقعا سخت بود. درپیکان سبک ما دفاعی بود و بیشتر مواقع دفاع می کردیم و عملا بازی من به چشم نمی آمد اما در نفت مسجد سلیمان اینگونه نیست و اینجا به اندازه سه فصل حضور در پیکان لذت بردم.” بازیکن سابق پیکان گفت:” من وقتی آمار نیم فصل سال گذشته را می دیدم ، در تمام آیتم ها جزو سه نفر اول تیم بودم و برای خودم سوال بود که چگونه می گفتند قاسمی کارایی ندارد.”

او در انتها گفت:

” من امیدوارم کرونا هرچه زودتر کرونا ریشه کن شود و ما بتوانیم دوباره با حضور تماشاگران خونگرممان بازی کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرمان قاسمی نفت مسجد سلیمان آرمان قاسمی نفت مسجد سلیمان نفت مسجد سلیمان آرمان قاسمی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان بازیکن با تجربه پیکان در دقایق پایانی بازی با شمس‌آذر تاثیرگذار بود و پاس فوق‌العاده‌ای را از بین مدافعان این تیم برای حامد پاکدل ارسال کرد و زمینه‌ساز گل تساوی این تیم شد.

سامان در بازی رفت با ضربه تماشایی والی دروازه شمس‌آذر را باز کرد و در بازی برگشت هم با پاس گل خوبی که ارسال کرد در روند این تیم تاثیرگذار بود و اثر مثبت خود را روی تیم گذاشت.

ویدئو: 331508

او به همراه فرشید اسماعیلی در قلب خط هافبک پیکان حضور داشت اما تحت تاثیر بازی سریع و انتقال توپی که شمس آذر داشت نتواست روند بازی را دست بگیرد و توپ و میدان در اختیار شمس‌آذر بود اما توانست روی صحنه‌ای غیر منتظره خط دفاعی شمس‌آذر را شوکه کند و تجربه خود را برای تغییر نتیجه به کار بگیرد.

نریمان‌جهان در این فصل 3 گل و 5 پاس گل ارسال کرده و یکی از بازیکنان تاثیرگذار پیکان در طول فصل بوده است، او در دو بازی متوالی مقابل هوادار و شمس‌آذر پاس گل ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش