Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@08:38:36 GMT

تصویب میزبانی آلمان از جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۸۸۵۱

تصویب میزبانی آلمان از جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۱

میزبانی آلمان از دیدارهای جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۲۱ میلادی تصویب شد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از BR24 آلمان، شورای شهر مونیخ با اکثریت آرای خود میزبانی از دیدارهای جام ملت‌های اروپا را در سال 2021 تصویب کرد.

این رقابت‌ها قرار بود تابستان سال جاری در 12 کشور اروپا برگزار شوند که به دلیل همه‌گیری جهانی ویروس کرونا به سال آینده موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به دنبال این تصمیم از شهرهای میزبان خواست تا پایان ماه آوریل با ارائه اسناد تضمینی دولتی میزبانی خود را از دیدارهای جام ملت‌ها برای سال 2021 تایید کنند.

دیتر ریتر، شهردار مونیخ درباره تصویب میزبانی این شهر از دیدارهای جام ملت‌های اروپا در سال 2021 میلادی گفت: این یک اقدام مثبت برای ورزش مونیخ است. می‌خواهیم بهترین سطح ورزش را به همه هواداران در مونیخ و جهان ارائه دهیم. یکی از اهداف ما نیز اقتصادی است. همیشه باید برای چیزی انتظار بی‌صبرانه داشته باشید. رقابت‌های جام ملت‌های اروپا هم یک رویداد استثنایی است.

چهار بازی یورو 2020 با همین عنوان سال 2021 به میزبانی شهر مونیخ برگزار خواهند شد.

شرایط بحرانی هوادار یورو 2016 در زندان مارسی

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جام ملت‌های اروپا 2020

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه فوتبال اروپا یوفا جام ملت های اروپا 2020 اتحادیه فوتبال اروپا یوفا جام ملت های اروپا 2020 جام ملت های اروپا دیدارهای جام ملت سال 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا

به گزارش ورزش سه، کین در ابتدای فصل از تاتنهام هاتسپرز به بایرن مونیخ پیوست، با قراردادی که بیش از 100 میلیون پوند ارزش داشت.

از آن زمان ستاره کهنه کار انگلیسی توانسته به صورت انفرادی نمایش درخشانی داشته باشد و در 41 مسابقه در تورنمنت‌های مختلف 40 گل به ثمر برساند و 13 پاس گل بدهد.

با نگاهی به رده بندی برترین گلزنان لیگ های اروپایی در فصل 2023-2024، هری کین با به ثمر رساندن 33 گل در 30 مسابقه ای که در لیگ آلمان انجام داد و کسب 66 امتیاز (هر گل دو امتیاز دارد) مقام اول را به خود اختصاص داده است.

پس از کین، کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، با 26 گل در 27 بازی که در "لیگ 1" انجام داد، با مجموع 52 امتیاز قراردارد.

سرهو گیراسی گینه ای، مهاجم تیم اشتوتگارت آلمان با به ثمر رساندن 25 گل در 24 بازی  و در مجموع 50 امتیاز به ثمر رسانده، در رده سوم قرار دارد.

لائوتارو مارتینز آرژانتینی، مهاجم اینترمیلان با 23 گل در 29 بازی که در لیگ ایتالیا با مجموع 46 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته است. امتیاز مارتینز برابر با لوئیس اوبیندا، ستاره بلژیکی لایپزیش است که در 30 بازی لیگ آلمان 23 گل به ثمر رساند.

ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی با 20 گل در 26 بازی پشت سر آنها قرار دارد و با کول پالمر، ستاره چلسی که به همین تعداد گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده، با مجموع 40 امتیاز، پشت سر این مهاجمان است.

در بین مدعیان این فهرست شاهد حضور هیچ نامی از لیگ اسپانیا نیستیم جایی که آرتم دوپیک، مهاجم اوکراینی خیرونا با 18 گل فاصله‌ای بعید با مدعیان کفش طلا دارد.

امتیاز کفش طلایی در لیگ های اروپایی: هر گل در پنج لیگ اصلی (انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و فرانسوی) دو امتیاز کسب می‌کند.

از سوی دیگر، گلزنان لیگ‌های سطوح پایین‌تر، مانند پرتغال و هنلد، 1.5 امتیاز می‌گیرند، در حالی که امتیاز گل در رقابت‌های پایین تر تنها یک امتیاز است.

دیگر خبرها

  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!