Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم آخرین اخبار منطقه کاشان را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سرهنگ علی قربانی ضمن اشاره به دستگیری سارق باغات شهرستان کاشان اظهار داشت: با اعلام وصول چندین فقره سرقت باغات شهرستان کاشان مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی یک سارق حرفه‌ای شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به دستگیری نامبرده در یک عملیات پلیسی افزود: پس از دستگیری و تشکیل پرونده این سارق حرفه‌ای تاکنون به 10 فقره سرقت از باغات شهرستان کاشان تاکنون اعتراف کرده است.

سیکل ترکیبی زواره برای مرتبه سومین سال نشان سبز دریافت کرد

مهرداد بهادرانی اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره توانسته برای سومین بار متوالی از سوی محیط زیست نشان صنعت سبز را دریافت کند و این به منزله این است که این کارخانه هیچگونه آلایندگی زیست محیطی ندارد.

وی افزود: یکی دیگر از کارهای خوبی که این نیروگاه با همکاری جمیع پرسنل توانسته انجام دهد مصرف 188 هزار متر مکعب آب در سال 93 را در حال حاضر به 95 هزار متر مکعب کاهش دهد که با این اقدام 50 درصد در مصرف آب کاهش وجود داشته است.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره اردستان گفت: هیچ صنعتی نمی‌تواند به طور کامل بگوید که با محیط زیست کاری ندارد و نیروگاه سیکل ترکیبی زواره هم از این موضوع خارج نیست که بعضا هر سه ماه به صورت سرزده بازرسی‌ها از محیط زیست شهرستان اردستان و کشور انجام می‌شود که تاکنون آلایندگی که برای این کارخانه ثبت شده از سایر واحدها پائین‌تر از شاخص‌ها و استانداردهای موجود بوده که این نیز یکی از خصوصیات برتری این نیروگاه است.

وی ابراز داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی شهر زواره موجب شده تا سطح ولتاژ برق منطقه شهرستان اردستان را افزایش داده و مجموعه‌ها و کارخانه‌هایی که می‌خواهند جدید احداث شده و فعالیتی داشته باشند بتوانند به راحتی مجوز دریافت برق را داشته باشند.

بهادرانی بیان کرد: در این نیروگاه بیش از 150 نفر به شکل مستقیم مشغول به کار هستند و تعداد زیادی هم به شکل غیر مستقیم مشغول هستند که این آمار خوبی برای ماندن خانواده‌ها در منطقه است تا از شهرستان اردستان مهاجرت نکنند.

از گوشه و کنار ایلام| از برخورد با روزه خواران در انظار عمومی تا افتتاح 9 پروژه برق‌رسانیاز گوشه و کنار یزد| ارتباط مستقیم با اقشار مختلف حرکت به سمت حل چالش‌های قضائی استاز گوشه و کنار آذربایجان‌غربی|انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در ارومیه/استان تا پایان هفته بارانی است

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی زواره اردستان تاکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه باید برای سلامت پرسنل این مجموعه هم اقدام‌هایی انجام می‌شد و کارخانه نیز نباید تعطیل می‌شد به شکل شیفت بندی و در اختیار قرار دادن لوازم اولیه سلامت همچون ماسک، دستکش و موادهای ضد عفونی توانستیم از شیوع این بیماری در کارخانه جلوگیری کنیم.

دانشگاه کاشان برای دومین سال در رده دانشگاه های موثر قرار گرفت

مجید منعم‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: دانشگاه کاشان در نظام رتبه‌بندی دانشگاه‌های اثرگذار تایمز در بازه رتبه‌ 601+ جهان، پنجم در میان دانشگاه‌های کشور و چهارم در میان دانشگاه‌های جامع کشور قرار گرفته است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با بیان اینکه این اقدام از سال میلادی گذشته انجام شد، افزود: تایمز، 766 دانشگاه از 85 کشور جهان را در سال میلادی جاری بررسی شده‌ است و دانشگاه کاشان همچنان جزء دانشگاه‌های موثر جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/801/ ز

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروگاه سیکل ترکیبی زواره شهرستان کاشان دانشگاه کاشان گوشه و کنار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • ۵ هزار سامانه خورشیدی در فارس راه اندازی می شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین