Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:59:37 GMT

رونق تولید در سایپا محقق شده است

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۹۰۹۱

رونق تولید در سایپا محقق شده است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم راه‌اندازی مجدد و بازگشایی شرکت سایپا گام، گفت: گروه خودروسازی سایپا با جذب نیرو و استفاده از ظرفیت مددجویان کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی، الگویی موفق و برگزیده را برای همه شرکت‌های کشور ترسیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا یکی از تولیدکنندگان پویا، زنده و موفق در سطح کشور محسوب می‌شود که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در داخل، رونق تولید را محقق کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: ابتکار مدیریت گروه خودروسازی سایپا در استخدام و اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر نهادهای حمایتی کشور، اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گفته بختیاری مددجویانی که به استخدام شرکت سایپاگام درآمده‌اند، با کسب آموزش و تخصص لازم در این مجموعه، از نظر بهره‌مندی از حقوق و مزایا، خدمات بیمه درمانی و تکمیلی و سایر مزایای شغلی در شرایط برابر با دیگران هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بسیاری از نیروهای انسانی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تحصیلات و مهارت‌های فنی بالایی دارند و مدیریت گروه خودروسازی سایپا با شناخت این موضوع و در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، نسبت به این حرکت خداپسندانه اقدام کرده است.

بختیاری تاکید کرد: سایپا با به‌کارگیری این نیروهای انسانی جوان و توانمند، ضمن توسعه اشتغال کشور، بهترین روش را برای جهش تولید برگزیده است.

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم گفت: یکی از مسئولیت‌های اجتماعی مهم سایپا، برداشتن گام‌های اساسی در زمینه اشتغال‌زایی و توسعه تولید در کشور است که بازگشایی مجدد شرکت سایپاگام با تکیه بر نیروی انسانی متشکل از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از جمله این اقدامات است.

وی افزود: فعالیت سایپاگام که در گذشته متوقف شده بود، امروز از سر گرفته شده و در آینده با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در زمینه تأمین نیروی انسانی توانمند، میزان اشتغال‌زایی و تولید آن افزایش خواهد یافت.

گفتنی است از ۲۵۰ نفر نیروی انسانی شاغل در شرکت سایپاگام، ۱۵۲ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی هستند که روزانه ۳۰۰ ست کامل دسته‌سیم خودرو تولید می‌کنند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه سایپا قرار است ظرفیت تولید این شرکت تا پایان امسال به روزانه ۱۰۰۰ ست دسته سیم خودرو افزایش یابد که به موازات آن، نیروی انسانی شاغل در این شرکت نیز با همکاری کمیته امداد و بهزیستی به ۶۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

کد خبر 4913252

منبع: مهر

کلیدواژه: سایپا رونق تولید کمیته امداد امام خمینی گروه خودروسازی سایپا همراه اول گروه خودروسازی سایپا ویروس کرونا صنعت خودروسازی بیمه سیم کارت موبایل تپ سی موبایل تبلیغات کسب و کار باطری خودرو امنیت اطلاعات بانک ملت فشار خون بالا کمیته امداد امام خمینی گروه خودروسازی سایپا کمیته امداد نیروی انسانی شرکت سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اصفهان؛ نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان گفت: این آزمون از فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.
رضا علی نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.
وی گفت: آزمون گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.
وی گفت: تعداد شرکت کنندگان در این دوره در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.
نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسۀ آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.
دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
وی از خانواده‌ها خواست آرامش فرزندان خود را حفظ کنند و به آنها اضطراب وارد نکنند.
نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تیرماه امسال برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بخشی از رونق تولید با خرید کالای ایرانی محقق می‌شود
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس