Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@02:26:17 GMT

آغاز فوتبال باشگاهی در سوئیس بدون حضور تماشاگران

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۹۱۲۳

آغاز فوتبال باشگاهی در سوئیس بدون حضور تماشاگران

شورای دولتی سوئیس زمان آغاز رقابت‌های فوتبال باشگاهی این کشور پس از وقفه طولانی‌مدت به خاطر شیوع ویروس کرونا را تصویب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از Blic سوئیس، شورای فدرالی سوئیس تصمیم گرفت تا رقابت‌های فوتبال باشگاهی بدون حضور تماشاگران از 8 ژوئن (19 خرداد) از سر گرفته شوند.

  بر اساس این گزارش، هنوز مشخص نیست آیا سازمان لیگ فوتبال سوئیس تصمیم به از سرگیری رقابت‌ها با توجه به تاریخ تصویب شده در شورای فدرالی را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  شورای فدرالی سوئیس همچنین اعلام کرد تمرین‌های تیم‌های ورزشی از 8 می (22 اردیبهشت) در گروه‌های چند نفره بدون برقراری ارتباط فیزیکی و رعایت دستورهای بهداشتی مرتبط با شیوع ویروس کرونا آغاز شوند.   رقابت‌های فوتبال باشگاهی در سوئیس پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا به حالت تعلیق درآمدند.

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتبال باشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو