Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:41:59 GMT

تکمیل خط آب شرب ازنا ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۷۹۸۴۷

تکمیل خط آب شرب ازنا ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

 رضامیرزایی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از خط انتقال آب شرب ازنا  در گفت وگو با خبرنگاران افزود: خط انتقال آب شرب شهر ازنا به طول ۲۱/۷ کیلومتر که در سال‌های گذشته اجرا شده بود برای ۱۶/۷ کیلومتر آن لوله انتقال بکار رفته که به علت ترکیدگی های پی در پی و مشکلات عدیده ای که در طول مسیر داشت، در سال ۹۸ جهت تعویض با لوله فولادی در دستور کار قرار گرفت و طی دو قرارداد به مبلغ حدود ۲۳ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این قرارداد شامل تعویض و اجرای ۱۶/۷ کیلومتر لوله فولادی، برق رسانی و گازرسانی به تصفیه‌خانه، اجرای حوضچه های هوا، رسوب گیر، شیرالات قطع کن و حدود ۶ کیلومتر جاده دسترسی است.

میرزایی بیان کرد: تاکنون ۱۲/۷ کیلومتر از خط انتقال با لوله فولادی، حدود هفت حوضچه اجرا، ۶ کیلومتر جاده دسترسی و بین مزارع ایجاد و همچنین کارهای اولیه برق‌رسانی و گازرسانی به تصفیه خانه نیز انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: خرید چهار کیلومتر خط لوله انتقال نیز در حال انجام است تا باتوجه به فصل مناسب کاری، مابقی طرح انجام و تکمیل شود.

شهرستان ازنا در ۱۴۰ کیلومتری شرق لرستان واقع شده است. 

برچسب‌ها الیگودرز شرکت آب منطقه ای لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز شرکت آب منطقه ای لرستان الیگودرز شرکت آب منطقه ای لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۷۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از ۴۱ مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این رقم نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سال 1402 بالغ بر 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به‌موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.

وی افزود: نسبت به سال 1401 که 47 مورد انشعاب غیرمجاز با 35 مورد برداشت نفت‌ یا فرآورده داشتیم، میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش داشته است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور