Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@02:34:10 GMT

آموزش مجازی برای 75 درصد از دانش آموزان یزدی

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۰۰۰۳

آموزش مجازی برای 75 درصد از دانش آموزان یزدی

عباسعلی دانا فر گفت: 75 درصد دانش آموزان استان از طریق فضای مجازی درحال یادگیری و آموزش هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباسعلی دانا فر در گفتگو با خبرنگار یزدرسا؛ از تعین تکلیف کارگروه ماده 18 در خصوص شهریه سرویس مدارس استان یزد خبر داد و گفت: بر اساس این تصمیم مقرر شد شهریه سرویس مدارس تا پایان اسفندماه از سوی خانواده‌ها پرداخت شود و جهت شهریه پس از عید نیز در صورت بازگشایی مدارس و یا برگزاری حضوری امتحانات هزینه سرویس مدارس در مدت خدمت گیری پرداخت شود به‌طورکلی خانواده‌ها آن بخش از شهریه را پرداخت کنند که از سرویس مدارس استفاده‌شده است و مابقی به خانواده‌ها عودت داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانافر افزود: این تصمیم در 90 درصد استان‌ها اتخاذ و اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد در خصوص تمهیدات این اداره برای آموزش دانش آموزان هم گفت: 75 درصد دانش آموزان استان از طریق فضای مجازی درحال یادگیری و آموزش هستند و برای 25 درصد باقی‌مانده نیز تدابیری اتخاذشده است.

وی پیرامون تدابیر اتخاذشده اظهار داشت: برای برخی از دانش آموزان که امکان دسترسی به پوشش اینترنتی ندارند درس‌نامه‌هایی فیزیکی توسط معلمین تدوین‌شده که آن‌ها را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهند و یا اینکه معلمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با مراجعه حضوری به منازل دانش آموزان و یا دعوت به مدارس این درس‌نامه‌ها را تدریس می‌کنند.

دانا فر تصریح کرد: البته در شواری آموزش‌وپرورش کمک مالی 200 میلیون تومانی برای پرداخت کمک‌هزینه خرید امکانات به خانواده‌های دانش آموزان مصوب شده و از این طریق می‌توان بخش دیگری از این عزیزان را از طریق فضای مجازی آموزش داد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: دانا

کلیدواژه: سرویس مدارس دانش آموزان خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟