Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:03:59 GMT

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم جذب می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۰۴۹۳

آموزش و پرورش هرمزگان سرباز معلم جذب می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رئیسی حسنلنگی با بیان اینکه آموزش و پرورش هرمزگان در راستای جبران کمبود معلم، اقدام به فراخوان جذب سرباز معلم کرده است، گفت: این سرباز معلمان با توجه به نیاز مناطق مختلف آموزش و پرورش استان بجز مناطق بندرعباس، کیش، هرمز و ابوموسی به مدت دو سال تمام مشغول به تدریس می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جذب سرباز معلم بر اساس رشته‌های مورد نیاز در هر شهرستان و بر اساس تعداد سهمیه به مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

رئیسی حسنلنگی ادامه داد: افرادی که دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس در رشته‌های مورد نیاز هر شهرستان می‌باشند می‌توانند با مراجعه به امور اداری مناطق آموزش و پرورش و تکمیل پرونده، نسبت به اعلام آمادگی خود برای سرباز معلمی اقدام کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: از بین متقاضیان واجد شرایط ۱۸۳ نفر در استان هرمزگان که دارای بالاترین امتیاز باشند به مدت دو سال تمام در مدارس صلاح دید آموزش و پرورش مشغول به تدریس می‌شوند.

رئیسی حسنلنگی اضافه کرد: افرادی که دارای دفترچه اعزام به خدمت در تاریخ یکم تیر، یکم مرداد و یکم شهریور و بدون مهر غیبت هستند می‌توانند از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ اردیبهشت اقدام به ثبت نام کنند.

این مسئول گفت: افراد متقاضی لازم است حتماً سایر شرایط سرباز معلمان را به هنگام ثبت نام مطالعه نمایند و از شرایط کاری سرباز معلمان آگاهی کافی را کسب کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان معلم هرمزگان سرباز بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آموزش و پرورش سرباز معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ سپاس معلم به طور همزمان در مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زنگ سپاس معلم در مدارس مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به طور همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 اردیبهشت‌ماه تا 19 اردیبهشت‌ماه است در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین نمادین سپاس معلم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آموزشگاه صفرپور ناحیه 2 شهرستان شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه 2نفر از معلمان استان به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شدند، گفت: سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور از استان به عنوان معلمان نمونه برتر کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

 

 

دیگر خبرها

  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • رقم هدیه روز معلم مشخص شد
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان