Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@08:42:39 GMT

مشکل بزرگ فرهاد مجیدی در استقلال ؛ بازگشت این دو نفر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۵۲۴

مشکل بزرگ فرهاد مجیدی در استقلال ؛ بازگشت این دو نفر

استقلال آبستن حوادث است و طی روز‌های آینده باید منتظر اتفاقات دیگری هم باشیم. آنچه مسلم است فرهاد مجیدی دوست دارد موسوی و خلیل‌زاده به استقلال برگردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرهاد مجیدی این روزها علیه مدیریت استقلال موضع گرفته است کاملاً قابل پیش‌بینی بود که استقلال تغییرات مدیریتی دارد و رفتن مباشری و سلطانی را هم قبلاً اشاره کرده بودیم طی روز‌های گذشته هم محمد نوری‌فر از استقلال رفت هم امیر سلطانی و هم هادی مباشری که معاون اجرایی بود به جای این سه نفر فقط سعید رمضانی سرپرست معاونت ورزشی شد که او هم گفته نمی‌مانم، چون جای دیگر کار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از وقتی سعادتمند آمده علاوه بر ملاقات با هنرپیشه‌ها و بعضی از پیشکسوتان، مدیر روابط عمومی جدید هم آورده، ولی حالا باید یک معاون ورزشی، یک معاون اجرایی و یک مدیر رسانه‌ای هم بیاورد. مسئله اصلی‌تر، اما رابطه شکرآب شده بازیکنان استقلال و کادر فنی با مدیرعامل است. اینکه مدیرعامل، مدیر رسانه‌ای را برمی‌دارد و سرمربی و مربی علناً از این مدیر رسانه‌ای حمایت می‌کنند نشان می‌دهد که اوضاع چندان جالب نیست و حداقل اینکه یکسری مسائل در باشگاه استقلال بر وفق مراد کادرفنی نیست. دو فردای دیگر هم که تیم نتیجه نگیرد همه همین کادر فنی را می‌شناسند نه احمد سعادتمند را!

استقلال آبستن حوادث است و طی روز‌های آینده باید منتظر اتفاقات دیگری هم باشیم. آنچه مسلم است فرهاد مجیدی دوست دارد موسوی و خلیل‌زاده به استقلال برگردند، چون اگر مصاحبه می‌کنند لااقل پول هم دارند. در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که استقلال مشکلات زیادی داشت، هم موسوی کلی به استقلالی‌ها پول داد و هم خلیل‌زاده، ولی سعادتمند از روزی که آمده به رغم تلاشی که کرده و جلسات متعدد نتوانسته پولی به استقلال تزریق کند. در نتیجه هرکس دیگری هم جای فرهاد مجیدی باشد دوست دارد مدیرانی در باشگاه باشند که بتوانند منابع مالی را به استقلال بیاورند.

کامران منزوی هم در مصاحبه‌ای گفته بود ما در جریان برکناری‌های اخیر در استقلال نیستیم! این نشان می‌دهد که رفتن سه نفر از استقلال تصمیم خود سعادتمند یا وزارت است و روح هیئت مدیره هم از این مسائل خبری ندارد. منزوی درست مثل خلیل‌زاده به نوعی برای رفتن التماس کرده و گفته تبدیل به یک ماشین امضا شده که موقتاً در استقلال مانده تا کار خصوصی‌سازی انجام شود وگرنه قصد ماندن ندارد. پیش از او خلیل‌زاده و موسوی هم رفته بودند و به نظر می‌رسد استقلال آن‌قدر مشکل دارد که دیگر هیچ کس حاضر نیست بماند و مقابل هواداران قرار بگیرد.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی استقلال اسماعیل خلیل زاده فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور