Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای معاونان و قضایی استان زنجان ضمن قدردانی از اقدامات شورا در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه در سال گذشته از تدوین برنامه سال ۹۹ دستگاه قضایی این استان خبر داد.

وی اظهار داشت: انتظار از تمام سازمان‌ها و حوزه‌های قضایی استان، اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی از مرکز  و تدوین و اجرای برنامه‌های مبتکرانه در حوزه‌های تحت امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های تدوین شده باید در طول سال با جدول زمانبندی، همراه باشد نه اینکه برنامه‌ها به پایان سال موکول شود لذا رصد ماهانه از میزان اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم تا پایان سال از برنامه‌ها عقب نمانیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به وجود نگرانی‌های بعد بیماری کرونا (پسا کرونا) در مجموعه دستگاه قضایی استان گفت: این نگرانی‌ها در استان‌های مختلف، متفاوت است اما به هر حال با حجم قابل توجهی از پرونده‌ها در دوران پسا کرونا مواجه خواهیم شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌ریزی و اقدامات لازم مدیریتی این حجم از ورودی پرونده‌ها نیازمند همکاری و همراهی تمام مجموعه‌ها بوده و به هیچ عنوان نباید حقوق عمومی مردم و جامعه تضییع شود.

صادقی نیارکی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در حوزه‌های قضایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، جشن گلریزان در هشت حوزه قضایی استان برگزار شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در تمام حوزه‌های ۱۳ گانه قضایی استان برگزار خوهاد شد.

وی با بیان اینکه امسال جشن گلریزان به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد، ابراز کرد: امیدواریم امسال با شرایط حاکم در جامعه و اعمال محدودیت‌های کرونایی، شاهد افزایش کمک‌های مردمی و افزایش آزادی قابل توجهی از محکومان جرایم مالی غیرعمد در استان باشیم.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرایی کردن دادرسی الکترونیکی در تمام حوزه‌های قضایی استان تا پایان سال، ایجاد می‌شود که تمام روسای دادگستری، دادستان‌ها و قضات استان باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

برچسب‌ها کرونا دادگستری کل استان زنجان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا دادگستری کل استان زنجان قوه قضاییه کرونا دادگستری کل استان زنجان قوه قضاییه استان زنجان قضایی استان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جعفری گفت: شاخص‌ترین برنامه هفته کار و کارگر در استان یادواره شهدای کارگری است که سه شنبه این هفته (۱۱ اردیبهشت) با حضور اقشار مردم و مسوولان ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدای کارگر و معرفی شهدای شاخص استان و کشور، عیادت از بیماران بستری و کارگران آسیب دیده در بیمارستان تامین اجتماعی امام حسین (ع) استان، رزمایش شیفت ایثار با هدف توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه، اعزام گروه‌های جهادی سفیران تولید به مدارس و برنامه راهیان پیشرفت توسط خواهران بسیجی از دیگر برنامه‌های برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته کار و کارگر در استان زنجان است.

مدیرکل تعاون، کار و تعاون استان زنجان گفت: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

جعفری گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه