Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:17:28 GMT

سارقان به سرقت ۲۸ دستگاه خودرو در زنجان معترف شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۱۹۸۴

سارقان به سرقت ۲۸ دستگاه خودرو در زنجان معترف شدند

سردار رحیم جهانبخش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودروهای سواری (عمدتا پیکان و پراید مدل پایین) در سطح شهر زنجان، پی‌گیری و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی زنجان پس از بررسی مکان سرقت‌های صورت گرفته، موفق به شناسایی سه سارق بومی که به صورت باندی عمل می‌کردند شده و در اقدامی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جهانبخش افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده از سوی پلیس آگاهی و با مشاهده ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به انجام این تعداد سرقت خودرو در شهر زنجان معترف شدند.

وی با بیان اینکه متهمان دارای سابقه سرقت هستند تصریح کرد: این سه سارق دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی و خودرو های سرقتی کشف شده نیز به مالباختگان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از مردم خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌ها جدی‌تر گرفته و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۸ کیلو تریاک در شهرستان ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر نیز از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف و ضبط هشت کیلو و ۲۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در خصوص قاچاق مواد مخدر، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ابهر قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در این راستا، یک دستگاه خودروی وانت نیسان در عوارضی ابهر - قزوین از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن این مقدار تریاک کشف شد.

مرسلی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد تا مورد اعمال قانون قرار گیرد از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع موادمخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش کنند تا اقدامات لازم به عمل آید.

برچسب‌ها سرقت خودرو انتظامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خودرو انتظامی زنجان سرقت خودرو انتظامی زنجان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه