Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:07:29 GMT

۷۰۰ واحد متخلف در بحث طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۲۰۱۲

۷۰۰ واحد متخلف در بحث طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه های اجرایی، از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، تمامی مأموریت های محوله را برای مهار این ویروس به خوبی به انجام رسانده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان کرد و افزود: پلیس استان کردستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحد های صنفی و غیره در دستور کار قرارداد داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: انجام این مهم خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان است.

سرهنگ حیدریان در ادامه به گزارشی از اقدامات مقابله ای پلیس در برخورد با متخلفان حوزه امنیت و سلامت اشاره کرد و یادآور شد: در اجرای این طرح با ۲۴۴ دستگاه خودرو متخلف برخورد قانونی شد.

وی با اشاره به نظارت و کنترل بیش از ۱۳ هزار واحد صنفی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: طی این مدت بیش از ۷۰۰ واحد صنفی که به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان توجه نکرده و مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند پلمب و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

کد خبر 4913415

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلمب واحد صنفی ماموستا رستمی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز ایلام شیوع کرونا قزوین کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند گرگان جهش تولید مواسات گردشگری طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب

جاوید عباسی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به پلمب ۱۰ واحد داروخانه گیاه پزشکی بدون مجوز در شهرستان داراب، اظهار کرد: ۲۰ واحد متخلف در این شهرستان نیز به مراجع قانونی معرفی شدند. 

او با بیان اینکه شناسایی این واحد‌ها توسط گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی انجام شده است، افزود: میزان ۲۰۰ لیتر سم و ۸۰۰ کیلوگرم کود غیرمجاز از این داروخانه‌ها کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه داروخانه‌های گیاه پزشکی استان فارس به صورت مستمر و با همکاری ادارات مربوطه مورد پایش و بازرسی قرار می‌گیرند، به بهره برداران توصیه کرد: سموم مورد نیاز خود را با نسخه گیاه پزشکی از داروخانه‌های مجاز خریداری کنند.

عباسی اظهار کرد: گروه بازرسی و ساماندهی نهاده‌های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس متشکل از نمایندگان مدیریت حفظ نباتات، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت بازرسی اتاق اصناف، حراست شرکت خدمات حمایتی، موسسه آب و خاک استان فارس، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان هستند که به صورت مستمر نسبت به پایش داروخانه‌های گیاه پزشکی اقدام می‌کنند.

داراب در جنوب شرقی فارس و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین