Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:40:56 GMT

اجرای طرح پویش ملی «ستاره‌باران» در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۲۶۱۰

اجرای طرح پویش ملی «ستاره‌باران» در فضای مجازی

مهدی نوروزی با تشریح برنامه های قرآنی در پی شیوع ویروس کرونا از اجرای طرح پویش ملی«ستاره باران» در فضای مجازی خبر داد.

مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمع در مساجد و جلسات قرآنی، طرح ملی هر خانه یک جلسه قرآنی به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی نوروزی با اشاره به اینکه این طرح در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال اجرا است، ادامه داد: در این طرح تولید محتوای دیجیتال و مسابقات مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال اجرا می باشد.

 

به گفته وی، مخاطبان می‌توانند فعالیت های فرهنگی و هنری و یا فیلم‌های تلاوت خود را در قالب فیلم‌های 15 ثانیه‌ای در این شبکه بارگذاری کنند.

 

نوروزی به جوایز پیش بینی شده برای طرح مسابقه تلاوت در خانه اشاره کرد و گفت: برای 5 نفر برتر این مسابقه جوایز دو میلیون تومانی در نظر گرفته‌شده است.

 

مسئول امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان به اجرای مسابقه قرآنی «قرآن کتاب زنده است» هم اشاره کرد و ادامه داد: در بین تولید محتواهای صورت گرفته، مانند آثار هنری، فایل‌های صوتی و تصویری تلاوت قرآن و تمامی فعالیت‌های انجام‌شده توسط طرف مخاطبان در آخر ماه رمضان به‌قیدقرعه یک جایزه 10 میلیون تومانی اهدا می‌شود.

 

به گفته نوروزی، بازگشایی مراکز قرآنی هم‌زمان با بازگشایی سایر مراکز آموزشی و فرهنگی با تصمیم دولت انجام می‌شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده، آنچنان در فضای مجازی وایرال شده که حالا به جشن‌های دختران دبیرستانی رسیده و در این جشن‌ها به صورت گروهی اجرا می‌شود. ویدیویی که از یکی از این جشن‌ها در فضای مجازی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • پلیس فتا با محتواهای مبتذل در فضای مجازی برخورد می‌کند
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است