Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از تولید روزانه ۶۵۰۰ عدد ماسک و بیش از ۳۲۰۰ دست لباس بیمارستانی توسط تولیدکنندگان و جهادگران شهرستان ری خبر داد. ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

موسی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با تأکید بر اهمیّت نامگذاری سال 99 با عنوان «جهش تولید» توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در روزهای پیش‌رو باید در راستای تحقق و به ثمر رساندن شعار سال برای افزایش تولیدات در کشور تعاملات میان بخش خصوصی و دولتی بیش از پیش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر باید مقدمات و زیرساخت‌های لازم و موردنیاز واحدهای تولیدی جدید تأمین و مشکلات و‌ معضلات پیش‌روی صنعتگران و تولیدکنندگان فعلی برطرف شود تا شاهد اتصال رونق تولید و جهش تولید باشیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری سپس با اشاره به تأثیر شرایط کرونایی بر وضعیت فعلی کشور افزود: اقتصاد کشور به طور کامل تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته است و با توجه به شوک بازار در ابتدای امر، کمبودهایی در تهیه ملزومات بهداشتی احساس می‌شد که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این موضوع تا حدود بسیاری برطرف شد.

یک میلیون ماسک توسط همسران کارگران بسیجی در اصفهان تولید شدتوزیع ماسک و دستکش در داروخانه‌های سطح کشور آغاز شدروزانه بیش از 8 هزار ماسک در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود

احمدی با بیان اینکه کرونا تمرینی برای جهش تولید است تصریح کرد:  آمادگی آحاد جامعه در تهیه ملزومات بهداشتی در صنایع تولیدی به منظور مقابله با ویروس کرونا و تولید چند برابری اقلام بهداشتی در محدوده زمانی کوتاه به ما آموخت که «ما می‌توانیم» در تحقق شعار سال نیز موفق باشیم.

وی ادامه داد: در این ایام ضروری است که برای جلوگیری از هرگونه وقفه در تولید، تمامی واحدهای تولیدی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای به چرخش درآوردن چرخ‌های صنعت بکوشند و از هرگونه تعطیلی ممانعت به عمل آورند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با بیان اینکه 10 واحد صنفی و 3 واحد صنعتی برای مواجه با کرونا تغییر خط تولید و افزایش تولید دارند بیان کرد: میزان تولید روزانه محلول ضد عفونی‌کننده در شرکت زرستان و پتروشیمی ری شامل  5 هزار و 300 لیتر محلول ضد عفونی‌کننده دست و سطوح و نیز میزان تولید شرکت سیلی 500 هزار عدد دستکش یکبار مصرف است.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا در کشور، 6 واحد صنفی در شهرستان ری به صورت روزانه 6 هزار و 500 عدد ماسک و 3 هزار و 240 دست لباس بیمارستانی توسط تولیدکنندگان و جهادگران منطقه تولید می‌شود.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سرقت از مزون لباس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت و در جریان آن با بررسی دوربین‌های مداربسته محل سرقت، مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه است با همدستی دو نفر دیگر، در ساعات نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده و آن را در این فضا آگهی کرده‌اند. همین سرنخ مقدمه‌ای برای دستگیری این افراد شد.

سرکلانتر یکم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوزهای قضایی و با به‌کارگیری شیوه‌های پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان را دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستانش را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهمان گفت:‌متهمان در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند. در ادامه برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و متهمان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید