Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات کاراته گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت : اولین دوره رقابت های کاراته بخش کاتای مجازی قهرمانی کشور از شنبه هفته جاری آغاز شد که در نهایت هشت گیلانی به مرحله دوم این رقابت ها راه یافتند.

مزدا صوفی افزود: با توجه به نتایج اعلام شده در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۰ سال ، ابوالفضل بخشوده و در رده سنی ۱۱ الی ۱۳ سال معراج محمدی راد از  گیلان به مرحله دوم رقابت های کاتای مجازی قهرمانی کشور صعود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در رقابت های کاراته کاتای مجازی رده سنی بزرگسالان نیز، علی محمودی و امیر پورمیرزا از استان گیلان با درخشش خود جواز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را تصاحب کردند.

وی بیان کرد: همچنین در رقابت های کاراته در بخش کاتای مجازی دختران ، هستی صفایی در رده سنی نوجوانان و در رده کمربند قهوه ای - مشکی ، و خدیجه صفرزاده در رده کمربند زیر قهواه ای به مرحله دوم این رقابت ها راه یافتند.

رئیس هیات کاراته  گیلان اضافه کرد: در رقابت های رده سنی نونهالان نیز در رده کمربند قهوه ای - مشکی، مارال ملک زاده و زهرا بنی یعقوبی از استان گیلان به مرحله دوم رقابت های کاراته کاتای مجازی قهرمانی کشور صعود کردند.

مزدا صوفی بعنوان یکی از داوران حاضر در این دوره از رقابت ها  خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور کاراته کاران گیلانی در این دوره از مسابقات،  ابراهیم دلسوزی از گیلان یکی از داوران قضاوت کننده این دوره از مسابقات در بخش کنترلی مردان است.

وی تصریح کرد: همچنین سیده لیلا خوشکلام دیگر داور گیلانی نیز رقابت های کاتای کاراته بخش بانوان را در قسمت کنترلی قضاوت کرد.

وی افزود: اولین دوره رقابت های کاتای کاراته قهرمانی کشور در دو بخش بانوان و آقایان،  در رده های سنی مختلف به صورت مجازی در دو بخش کنترلی و آزاد برگزار می شود که کاراته کاران حاضر در این دوره از رقابت ها، نمایش مربوط به انجام کاتا را به صورت فیلم ارائه می کنند و داوران نیز در نهایت با مشاهده این فیلم ها،  به هر کاراته کار نمره می دهند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته رشت فدراسیون های ورزشی گیلان کاراته رقابت های کاراته قهرمانی کشور مرحله دوم کاتای مجازی رقابت ها رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، نخستین دوره مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به میزبانی شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

عرشیا جنگی زهی در وزن ۴۸ کیلوگرم، پارسا خوبانی در وزن ۶۰ کیلوگرم و امیرعلی فتاحیان در وزن ۸۰ کیلوگرم بوکسور‌های کیش در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌روند.

این مسابقات به یاد زنده یاد محمدامین روستایی نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس تا دهم اردیبهشت ادامه دارد.

محمد اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم بوکس نوجوانان کیش را همراهی می‌کند.

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت