Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:00:18 GMT

رژیم صهیونیستی پرونده اسرای غزه را بررسی کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۴۲۰۵

رژیم صهیونیستی پرونده اسرای غزه را بررسی کرد

به گزارش دیروز(چهارشنبه) کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی، این نخستین بار است که چنین نشستی با مشارکت "موشه کحلون" وزیر امو مالی، "نفتالی بنت" وزیر دفاع و "آریه درعی" وزیر داخلی اسراییل تشکیل می‌شود.

شبکه۱۳رژیم صهیونیستی اطلاعاتی از محتوای این نشست ارائه نکرد.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی "معاریو" گزارش داد که "یروم بلوم" هماهنگ‌کننده امور اسرا و مفقودشدگان صهیونیست به خانواده‌ "اورون شائول" و "هدار گولدن" دو سرباز صهیونیست زندانی در غزه ارتباط اطلاع داده که تماس‌های غیرمستقیم با جنبش مقاومت اسلامی (حماس) برای تبادل آن‌ها برقرار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"یحیی السنوار" رئیس دفتر سیاسی حماس به تازگی اعلام کرد که این جنبش به دنبال شیوع کرونا حاضر است امتیازاتی جزئی در پرونده تبادل اسرا در صورت آزادی اسرای فلسطینی سالخورده، بیمار، زنان و کودکان اسیر بدهد.

با شناسایی یک مورد مبتلا به ویروس کرونا در زندانهای رژیم صهیونیستی،  مقامات فلسطینی نسبت به احتمال ابتلای اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل به این ویروس ابراز نگرانی کردند.

کمیته اسرا و آزادگان فلسطین پیش از این اعلام کرد که با وجود شیوع ویروس کرونا در زندان‌های رژیم صهیونیستی،  هیچ تصمیمی برای آزادی اسرای فلسطینی اتخاذ نشده است.

رژیم صهیونیستی تاکنون معادله موسوم به  «تبادل اسرا با یکدیگر» را رد کرده و می­‌کوشد، کمکهای انسانی را جایگزین اسرا کند،  اما حماس مخالف این موضوع است و بر مبادله اسرا پافشاری می‌­کند.

برچسب‌ها اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اسرائیل رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نامه‌ای خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: زمان آن رسیده بدون توجه به فشارهای سیاسی به وظایف خود عمل کنی.

در این نامه خطاب به نتانیاهو تصریح شده است: اگر این فرصت (توافق با نیروهای مقاومت فلسطین) را برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی نابود کنی تاریخ هرگز تو را نخواهد بخشید.

هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی شب گذشته برای چندمین بار تظاهرات گسترده برگزار کردند و خواستار دستیابی سریع به توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی شدند.

تظاهرات کنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و تحقق سریع توافق مبادله اسرا شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص نیز شب گذشته گزارش داد: تظاهراتی در حمایت از توافق بازگرداندن اسرا در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر برگزار شد.

کد خبر 6097009

دیگر خبرها

  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • منبع صهیونیستی: نتانیاهو مذاکرات را به شکست کشاند
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی
  • رسانه عبری متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا را منتشر کرد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم