Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست با منتخبین مردم استان مازندران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: دوره کنونی را به دلیل تحریم های ناعادلانه و غیر قانونی آمریکا و شیوع ویروس‌کرونا که شرایط بسیار سختی را برای کشورها ایجاد کرد و اقتصاد دنیا را تحت تأثیر قرار داده ، یکی از سخت‌ترین دوره‌های کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این دیدار  اشاره به هدف گذاری در ساخت اماکن ورزشی کشور تصریح کرد: در سال ٩٧ ، ٥٠٠ پروژه ورزشی و در سال ۹۸ بیش از ٧٠٠ پروژه افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان موفقیت‌های ورزش طی سه سال گذشته در ابعاد قهرمانی را هم موفقیت آمیز و چشمگیر ارزیابی کرد و توضیح داد: تیم ملی فوتبال مقتدرانه‌ترین صعود به جام جهانی ٢٠١٨ را در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌ها محقق ساخت و در گروه موسوم به مرگ هم در رقابت با قهرمانان دنیا، اروپا و آفریقا بهترین نتیجه در طی ٥ دوره حضور ایران در تاریخ جام جهانی فوتبال را به ارمغان آورد و در جام ملت‌های آسیا نیز فوتبال ملی ایران بعد از ١٤ سال به نیمه نهایی رسید و در عرصه باشگاهی هم پرسپولیس و استقلال به عنوان بنیان اصلی فوتبال کشور با ٥٠ میلیون هوادار نتایج خوبی گرفتند.

وزیر ورزش ‌وجوانان کسب ۶۲ مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را هم بیشترین تعداد مدال در تاریخ بازی‌های آسیایی بعد از انقلاب اسلامی برای کاروان ورزشی ایران عنوان کرد و از جام خوشه چین برای روستاییان که با هدف استعدادیابی در بین جامعه روستای باعث رقابت بین یک و نیم ملیون نفر شد و المپیاد استعدادهای برتر که در رقابت با میلیون ها نفر ورزشکار مستعد بین ۱۲ تا ۱۵ سال برای شناسایی نخبگان در سراسر کشور برگزار شد ، به عنوان حرکت قابل توجهی در فرآیند توسعه ورزش همگانی ، استعدادیابی و ارتقا ورزش قهرمانی نام برد .

سلطانی فر تاکید کرد که عزم و اراده دولت و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری پرسپولیس و استقلال بسیار جدی است و به هر شکل ممکن عزم جدی دارم تا این اتفاق را رقم بزنم چرا که تنها راه نجات این دو باشگاه، فوتبال و ورزش ما این است که این دو باشگاه واگذار شوند و این اتفاق در قالب بورس وفروش سهام در مردادماه امسال انجام خواهد شد .

 سلطانی فر فعال شدن اقتصاد ورزش را هم در کشور ضروری دانست و اطهار داشت: اقتصاد ورزش در ایران به نسبت خیلی از کشورها تفاوت دارد بطوری که تازه بعد از چهل سال که صدا و سیما زیر بار حق پخش به عنوان یکی از منابع مهم ورزش نمی‌رفت ، توانستیم حق پخش را در قالب تبصره ای در بودجه ۹۹ با بهره ۳۰ درصد وزارت ورزش و جوانان و ۷۰ درصد صدا و سیما بگنجانیم و امیدوارم عزم و اراده لازم در صدا و سیما برای اجرای این مهم وجود داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان عملکرد حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان را هم مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت : تعداد سمن‌ها را از زیر ۱۰۰ سمن در سال ۹۳ به بیش از سه هزار رساندیم و خانه های جوان را که وجود نداشت در شهرها و مراکز استان ها احداث و راه اندازی کردیم و دفاتر مشاوره و راهنمایی ازدواج را با رویکرد پایداری در ازدواج ها راه اندازی کردیم و از هویت و استقلال جوانان در قالب سازمان ملی جوانان هم دفاع کرده و دفاع می کنیم و میزان وام ازدواج را در سال جاری به ۵۰ میلیون تومان برای هر یک از زوجین رساندیم و دستورالعملی هم بانک مرکزی تدوین خواهد کرد که سوءاستفاده از این وام نشود.

کد خبر 506648 برچسب‌ها وزارت ورزش و امور جوانان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید محمدشروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، ایشان هم از این موضوع استقبال کرد و مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور اینجانب، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مساله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت گیرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ی اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری باید.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 6097057

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است