Web Analytics Made Easy - Statcounter

صیاد سلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نوآموزان این اداره کل افزود: در این راستا نرخ جذب نوآموزان کلاس‌های چند پایه و نوآموزان مناطق لازم التوجه و حمایت دولتی در سال جاری بیشتر از هدفگذاری‌های اعلام شده افزایش یافت.

وی اضافه کرد: بر اساس هدفگذاری های انجام گرفته، مقرر شده بود که تعداد ۷۰۰ نفر نوآموز در کلاس‌های چندپایه و ۴۵۰ نفر نیز در کلاس‌های پیش دبستانی با حمایت دولتی در مناطق  محروم تحت پوشش قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تلاش معلمان مناطق و نواحی این ارقام به ترتیب به تعداد یک‌هزارو ۰  و یک‌هزار و ۷۰۸ نفر نوآموز مناطق محروم و روستایی افزایش پیدا کرد.

سلامی افزود: بر این مبنا شمار نوآموزان در کلاس های چندپایه و کلاس‌های دبستانی مناطق یاد شده رشد ۱۵۸ درصدی و ۳۸۰ درصدی را نسبت به هدفگذاری انجام گرفته نشان می دهد که این مهم از اقدامات اثرگذار حکایت دارد.

سرپرست معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان  ادامه داد: در راستای توسعه عدالت آموزشی و اجرای برنامه های توسعه کمی و کیفی دوره پیش از دبستان تلاش ها بر ارتقا جذب بوده و با تمام توان این برنامه پیگیری خواهد شد.

وی اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۹-۱۴۰۰ نیز هدف گذاری های اعلام شده وزارت آموزش و پرورش در این حوزه بیشتر رخ خواهد داد و از طرفی آموزش پیش دبستانی در وزارت آموزش و پرورش به ویژه در سند تحول بنیادین آن، رسمی بوده اما اجباری نیست که اقدامات سوی رسمی شدن پیش می رود.

سلامی خاطرنشان کرد: طبق آمارهای احصا شده بیشترین پیش دبستانی‌های غیردولتی استان نیز در نواحی آموزش و پرورش یک، ۲ شهر زنجان، خرمدره و ابهر واقع شده است.

برچسب‌ها پیش دبستانی مدارس محرومیت زنجان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیش دبستانی مدارس محرومیت زنجان دانش آموزان پیش دبستانی مدارس محرومیت زنجان دانش آموزان آموزش و پرورش پیش دبستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزکرمان،طاهره زحمت کش گفت درطرح شهید محمودوند که شناسایی چهره به چهره بازماندگان از تحصیل است در دو سال اخیر در آن مدیران مدارس به عنوان پیگیری کننده تعریف شده و باید با داشتن کد ملی دانش آموز بازمانده، آدرس محل سکونت زمان تولد و با به کارگیری انواع روش‌های شناسایی علل بازماندگی دانش آموز را بررسی و پیگیری کنند.
وی افزود پایان اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان توجه جدی به دانش آموزان دیرآموز، سنجش به موقع نوآموزان پیش دبستانی و مداخله به هنگام، توجه جدی به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی و عشایر، فرهنگ سازی و نگه داشت دانش آموزان جذب شده را راهکارهای اولویت‌دار در کاهش بازماندگان عنوان کرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس