Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@05:23:39 GMT

۵۰ هزار دقیقه محتوای آموزشی در ایام تعطیلی مدارس تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۲۳۳۸

۵۰ هزار دقیقه محتوای آموزشی در ایام تعطیلی مدارس تولید شد

ابراهیم رفیعی از تولید ۵۰هزار دقیقه محتوای آموزشی، صوتی وتصویری در ایام تعطیلی مدارس در استان زنجان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: شیوع کرونا موجب تعطیلی مدارس شد ولی آموزش و پرورش، آموزش دانش آموزان را تعطیل نکرد وآموزش ها در بستر فضای مجازی ادامه دار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابراهیم رفیعی ادامه داد: در این ایام محتوای آموزشی با هدف پشتیبانی از آموزش‌ها توسط ۲۵۰۰ معلم تولید شد و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

 

وی به دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان زنجان در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: به همین منظور ۲۶ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده در مدارس مناطق مختلف توزیع شد.

 

این مقام مسئول با یادآوری توزیع ۳۵ هزار عدد ماسک در مدارس استان با اعتباری نزدیک به ۱۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال تصریح کرد: تاکنون 4 هزار برگ در رابطه با تولیدات نوشتاری تولید و منتشر شده است.

 

رفیعی با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۱ میلیون بار دانلود توسط دانش‌آموزان در قالب همه محتواهای نوشتاری، صوتی و تصویری انجام شده است، افزود: تولید محتوای آموزشی صوتی و تصویری مناطق آموزشی استان بیش از ۳۵ هزار دقیقه بوده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به توزیع بسته‌های آموزشی برای روستاهای فاقد اینترنت هم اشاره کرد و گفت: برای این منظور نزدیک به ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

 

به گفته وی، بارگذاری ۴۵ فیلم آموزشی به مدت ۲۰۰ دقیقه با هدف پویایی بیش از پیش دانش‌آموزان در دوران کرونایی از دیگر اقدامات آموزش و پرورش استان زنجان در روزهای کرونایی بوده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: از ابتدای راه اندازی شاد (شبکه اینترنتی دانش آموزی) در استان زنجان ۶۳ هزار دقیقه محتوای آموزشی تهیه شده است.

 

رفیعی ادامه داد: تولید ۱۲۱ برگ مشاوره، دو مورد نشریه، هفت مورد فیلم، ارائه ۴۸ مورد مشاوره مددکاری و نیز ارائه ۸۵۴ مورد مشاوره از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف بوده است.

 

وی اظهار داشت: در این ایام نیز از سوی معاونت فرهنگی این اداره کل، حفظ  جزء ۳۰ قرآن برای ۲۳هزار دانش آموز در نظر گرفته شده که در این ارتباط ۲هزار و ۴۰۰ دانش آموز فعال هستند.

 

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان آموزش و پرورش استان زنجان فضای مجازی آموزش و پرورش استان زنجان محتوای آموزشی دانش آموزان هزار دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله

شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آنها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • پیشرفت و تغییر در جامعه از خط سیر مدرسه و معلم می‌گذرد