Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیلوا کامپوس رییس باشگاه ریوآوه در جدیدترین اظهارات خود در خصوص عملکرد طارمی و پیشنهادات این بازیکن می گوید: با من از طرف باشگاه های اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا تماس گرفته شده است. رازی در میان نیست. ما به توافق نرسیدیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش باشگاه ریوآوه پرتغال یکی از بهترین لژیونر های فوتبال ایران در فصل جاری بوده و توانسته حسابی در ترکیب تیمش بدرخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخششی که حالا باشگاه های بزرگ کشور پرتغال را به تکاپو انداخته تا بتوانند طارمی را به خدمت بگیرند.

سیلوا کامپوس رییس باشگاه ریوآوه در جدیدترین اظهارات خود در خصوص عملکرد مهدی طارمی و پیشنهادات این بازیکن می گوید:

طارمی یکی از سرمایه های ما است. ما با جدیت او را حفظ خواهیم کرد. هرکسی که او را بخواهد باید هزینه زیادی بپردازد. او یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد. البته در قراردادش بند فسخ دارد ، امیدوارم پیشنهادی که می رسد آنقدر خوب باشد که هیچکس نتواند نه بگوید.

با من از طرف باشگاه های اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا تماس گرفته شده است. رازی در میان نیست. ما به توافق نرسیدیم. من نمی خواهم درباره اسم تیم ها صحبت کنم ما با آن ها به توافق نرسیدیم اما ممکن است امروز یا بعدا توافق کنیم. ما منتظر پیشنهادات هستیم.

خبرآنلاین

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی اسپورتینگ بنفیکا اسپورتینگ بنفیکا مهدی طارمی باشگاه ریوآوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پیش از این با تایید مدیران اینتر ‏مشخص شده بود که قرارداد این باشگاه با مهدی طارمی نهایی شده ‏است اما از جزئیات این قرارداد خبری منتشر نشده بود. ‏

فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار مشهور حوزه نقل و انتقالات فوتبال، ‏دقایقی پیش در خبری فوری برای اولین بار جزئیات توافق طارمی با ‏اینتر را فاش کرد. ‏

بر اساس گزارش او طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن 2026 اعتبار دارد. در قرارداد او گزینه تمدید یک ساله هم در ‏اختیار اینتر است و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‌‏2027 تمدید کند. ‏

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

پیش از این آسیلیو، مدیر اینتر، در شب قهرمانی تیمش از قطعی ‏شدن قرارداد اینتر با طارمی خبر داده بود. پیش از این هم رسانه‌های ‏ایتالیایی و فابریتزیو رومانو از قطعی بودن انتقال طارمی به اینتر خبر ‏داده بودند و حالا دیگر شکی باقی نمانده که ستاره ایرانی دو فصل ‏آینده یا شاید سه فصل آینده را با پیراهن نراتزوری در سری آ توپ ‏خواهد زد. ‏

دیگر خبرها

  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏