Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرشید بزرگ نیا، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان با حکم ابراهیم شریفی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری  منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است:
هنرمند گرامی
جناب آقای فرشید بزرگ‌نیا
نظر به توانایی، تجربه و شایستگی جناب عالی در عرصه هنرهای نمایشی، بدینوسیله شما را به عنوان دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است در سایه الطاف خداوند هنرآفرین همواره پیروز و سربلند باشید.
ابراهیم شریفی
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان
گفتنی است فرشید بزرگ نیا از هنرمندان پیشکسوت استان چهارمحال و بختیاری است که هم اکنون نیز ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان چهارمحال و بختیاری را به عهده دارد. بزرگ نیا در جشنواره های مختلف استانی، ملی و بین المللی تئاتر حضور داشته و افتخارات بسیاری را برای تئاتر چهارمحال و بختیاری به ارمغان آورده است.
سی و دومین جشنواره تئاتر استان چهارمحال و بختیاری  آبان ماه سال ۱۳۹۹ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

46

کد خبر 1382942

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری هنرهای نمایشی بزرگ نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری