Web Analytics Made Easy - Statcounter

راکیتیچ می‌خواهد به تمامی عناوین ممکن همراه با بارسلونا دست پیدا کند. 

طرفداری- ایوان راکیتیچ برای فوتبال بازی کردن بی قراری می‌کند؛ او می‌خواهد لطف جامعه به او و همکارانش در طول این سال‌ها را جبران کند. 

به گزارش مارکا، هافبک کروات بارسلونا در مصاحبه‌ای طولانی که در ادامه گزیده‌ای از آن را می‌خوانید، حرف‌های جالبی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امیدوار است انسان‌ها درس‌های مفیدی از پاندمی ویروس کرونا گرفته باشند. 

از این اتفاقات چه درسی گرفتی؟

خیلی چیزها ولی اساسا چیزهای پیش پا افتاده ارزش بیشتری برایم پیدا کردند. همین که کنار خانواده و نزدیکان باشیم. این وضعیت برای همه ما به جهات مختلف آموزنده بوده است. 

طرفدارانی که هر هفته به ورزشگاه می‌آمدند، روزهای سختی را تجربه کرده‌اند و حتی برخی از آن‌ها جان باختند. چه صحبتی در مورد آن‌ها داری؟

به نظرم خیلی‌ها با این ویروس جنگیدند و رنج کشیدند که به نوعی قهرمان‌های ما هستند. دوست دارم مراتب قدردانی و حمایت خودم از آن‌ها را اعلام کنم. هرگز تلاش‌های آنان را فراموش نخواهیم کرد ولی نمی‌توانیم فقط روی اخبار منفی متمرکز شویم. همبستگی‌ای که در این دوران سخت نشان دادیم را باید تا ابد به همراه داشته باشیم. 

 فوتبال در برخی کشورها ادامه نمی‌یابد...

من به تمامی تصمیمات احترام می‌گذارم. به تازگی با خبر شدیم لیگ فرانسه به عنوان یکی از مهم‌ترین لیگ‌های دنیا ادامه پیدا نخواهد کرد و باید به این تصمیم احترام گذاشت. فکر نمی‌کنم بتوان حکمی کلی برای تمامی لیگ‌ها صادر کرد، بنابراین هر کشوری باید بر اساس شرایطی که در آن قرار دارد تصمیم گیری کند. مطمئنم هر کشوری بهترین تصمیم را برای شهروندان و ورزشکارانش می‌گیرد. 

چه زمانی فوتبال باید از سر گرفته شود؟

فوتبال برای عده زیادی اهمیت دارد و اثبات این حرف من، پول زیادی است که در گردش است. اخیرا چیزهای زیادی در مورد تاثیرات اقتصادی تعطیلی مسابقات، صعود و سقوط تیم‌ها، رقابت‌های اروپایی و... شنیدم ولی کسی در مورد مردم که فوتبال زندگی‌شان بود و حالا از آن‌ها سلب شده است، صحبت نمی‌کند. به نظرم وقت آن رسیده است تا ما فوتبالیست‌ها حرکتی انجام بدهیم. باید به واسطه فوتبال به یکدیگر نزدیک‌تر شویم. می‌خواهم بازی کنم. باید تلاش کنیم در امن‌ترین حالت برگردیم هر چند هرگز اطیمنان صد درصدی در کار نخواهد بود. اما این خطر متوجه تمامی کارگرانی که به سر کارشان بر می‌گردند هم هست. یک فروشنده سوپر مارکت هم به اندازه ما در خطر ابتلا قرار دارد. آن‌ها این ریسک را می‌پذیرند و من هم می‌خواهم همین کار را انجام بدهم. به نظرم به هواداران مدیون هستیم و اگر از آن‌ها بپرسید، عاشق فوتبال هستند. باید کاری کنیم تا مردم دوباره از فوتبال لذت ببرند. 

نظرت در مورد تاثیرات برگزار شدن مسابقات بدون تماشاگر چیست؟

شرایط خیلی سخت و خاصی خواهد بود اما می‌خواهم به هواداران بگویم ما بیش از هر زمانی انگیزه خواهیم داشت و می‌‌دانیم آن‌ها در خانه‌های خود به اندازه هر زمان دیگری با تعصب بالا کار را دنبال خواهند کرد. آن‌ها را ناامید نخواهیم کرد. ما دست به دست هم خواهیم داد تا با قوت از این دوران عبور کنیم. امیدوارم پس از این قضیه همه ما انسانی‌تر رفتار کنیم و قدر داشته‌های خودمان را بدانیم. 

قهرمانی در لیگ را ترجیح می‌دهی یا لیگ قهرمانان؟

اگر بتوانیم قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان شویم بهتر خواهد بود. می‌خواهم برای هر عنوانی بجنگیم. 

اوضاع شخصی خودت تغییر کرده است؟

نه، من در بهترین مقطع دوران حرفه‌ای خودم و بهترین سن به سر می‌برم.  

آیا بابت چیزی پشیمان هستی؟ تصمیمت برای آینده چیست؟

رسیدن به بلوغ ورزشی باعث می‌شود تا همه چیز را بهتر درک کنم. هیچ حسرتی ندارم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیم و خودم داشته باشم. می‌خواهم به زودی برگردیم و از فوتبال لذت ببریم. وقتی این اتفاق بیافتد، آنگاه می‌توانیم اوضاع را ارزیابی کنیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا

بلوگرانا نمی‌خواهد در سوپرجام فصل آینده اسپانیا غایب باشد.

طرفداری | بارسلونا میزبان والنسیا است.

تیم‌های بارسلونا و والنسیا فردا در دیداری از چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. بارسلونا، قهرمان فصل گذشته لالیگا پس شکست مقابل رئال مادرید، دیگر شانسی برای فتح مجدد جام ندارد و حال تنها یک هدف مهم برای تیم ژاوی باقی مانده‌است: نایب‌قهرمانی و حضور در سوپرجام اسپانیا.

بارسلونا که (با یک بازی کمتر از ژیرونا) در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفته، از والنسیایی میزبانی می‌کند که در جایگاه هشتم حضور دارد‌. 

تقابل فردای بارسلونا و والنسیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در استادیوم المپیک لوییس کمپانیس (مونتجوییک) با قضاوت روبرتو دی بورگس آغاز می‌شود.

ترکیب احتمالی بارسلونا و والنسیا  بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی و رافینیا والنسیا (۱-۳-۲-۴): مامارداشویلی | فولکوئر، موسکوئرا، اوزکاجار، وازکز | په‌په‌لو، گوارا | پرز، آلمیدا، لوپز | دورو 

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • رونالدو هر دو باشگاهش را فروخت!
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس