Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل اطلاع‌رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و حنیف اتمر سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان امروز - پنجشنبه - در تماسی تلفنی در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، فرایند تفاهم سیاسی در افغانستان، مبارزه با شیوع کرونا و سایر مسائل مورد علاقه رایزنی و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شاه محمود قریشی همتای پاکستانی وی نیز پیش از ظهر امروز - پنجشنبه - در گفت وگویی تلفنی در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا، تحریم ها و آخرین تحولات سیاسی در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کردند.

همچنین محمد جواد ظریف و رشید مردوف وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکمنستان پیش از ظهر امروز - پنجشنبه - در گفت وگویی تلفنی در خصوص روابط دو جانبه، مبارزه با شیوع کرونا و تحریم ها رایزنی و تبادل نظر کردند.

برچسب‌ها افغانستان محمد جواد ظریف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افغانستان محمد جواد ظریف افغانستان محمد جواد ظریف امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان

وزارت انرژی و آب حکومت سرپرست افغانستان از بهره برداری یک پروژه عام‌المنفعه به هزینه بیش از یک میلیون دلار در ولسوالی بالاکوت ولایت ننگرهار از سوی ملا عبداللطیف منصور، سرپرست این وزارت خبر داده است.

وزارت انرژی و آب با نشر خبرنامه ای گفت این پروژه شامل ساخت سربند، کانال و حوض ذخیره آب می‌باشد که با هزینه یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار توسط موسسه "پی‌ام‌اس" کشور ژاپن تطبیق شده است.

گفته شده با تطبیق این پروژه نزدیک به سه هزار جریب زمین زراعتی تحت آب‌یاری قرار خواهند گرفت.

پیش از این نیز سفیر ژاپن در کابل اعلام کرد که پروژه‌های ناتمام ناکامورا را در افغانستان تکمیل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل