Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:06:08 GMT

کارکنان هرمزگان حقوق خود را به نیازمندان هدیه می‌دهند

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۶۱۰۸

کارکنان هرمزگان حقوق خود را به نیازمندان هدیه می‌دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان روز پنج‌شنبه در این رابطه گفت: با همکاری نیکوکاران و نهادهای مختلف در رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه در استان کمک‌های خوبی جمع‌آوری شده است.

نازنین شیبانی تذرجی در جمع اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، هدف از اجرای رزمایش مواسات و همدلی را کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: شناسایی افراد  نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه  و توزیع اقلام غذایی و موارد مورد نیاز با همکاری مجموعه سپاه شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقلام نقدی و غیرنقدی مردم و خیران که جمع‌آوری شده به ‌صورت دقیق توزیع و خیران در جریان روند آن از رسانه‌‎ها خواهند بود.

به گفته رییس کمیته ادارات و نهادهای قرارگاه مرکزی مواسات و همدلی هرمزگان، برای کمک به صنوف و مشاغل آسیب‌دیده از این بیماری نیز برنامه‌ریزی و تدابیر لازم انجام شده است.

شیبانی ساماندهی و  جمع آوری کمک‌مومنانه در جهت توزیع در بین نیازمندان و اقشار آسیب وارد دیده از بیماری کرونا را مهم و ضروری دانست و اضافه کرد: در این زمینه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی یک شماره حساب واحد اعلام شده است.

وی استفاده از ظرفیت روابط عمومی‌ها در اجرایی شدن هر چه بیشتر مواسات و کمک به مستمندان و تشویق این موضوع توسط رسانه‌ها بسیار مهم و موثر است.

معاون استاندار هرمزگان همچنین به نیاز بیماران از جمله بیماران تالاسمی به فرآورده‌های خونی در این ماه مبارک اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها در ترویج فرهنگ اهدای خون داوطلبانه توسط کارکنان بیشتر تلاش کنند.

قرارگاه استانی رزمایش مواسات درهرمزگان از نیمه شعبان همزمان با میلاد امام زمان(عج) کلید خورد و تا پایان ماه‌ مبارک رمضان ادامه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، امام جمعه بندرعباس و رییس قرارگاه مرکزی همدلی و مواسات هرمزگان ۲۴ فروردین در این راستا اظهارداشت: برای کمک رسانی بهتر به افراد بی بضاعت و نیازمند استان و جلوگیری از موازی کاری، در روزهای آینده شماره حسابی واحد از سوی این قرارگاه برای دریافت کمک‌های نقدی و تعیین محل‌های مشخص برای دریافت کمک‌های غیرنقدی اعلام می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان کمک های مردمی همدلی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان کمک های مردمی همدلی ویروس کرونا هرمزگان کمک های مردمی همدلی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!

اخیرا محققان هلندی خبر فوت مردی که ۶۱۳ روز به بیماری کرونا مبتلا بود گزارش کردند. این مرد به‌دلیل ابتلا به نقص ایمنی نتوانست بیماری کرونا را شکست دهد.

این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد