Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:51:33 GMT

نمازجمعه این هفته در اصفهان اقامه نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۷۸۶۱۶۲

نمازجمعه این هفته در اصفهان اقامه نمی‌شود

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالحیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی بیانیه صادره از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه‌ کشور در خصوص برگزار نشدن نمازهای جمعه در مراکز استانها و استفسار وضعیت استان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و تأکید مجدد این دانشگاه بر پرهیز از اجتماعات مخاطره‌انگیز این تصمیم برای همه پایگاه‌های نماز جمعه استان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای برگزاری نماز جمعه هفته‌های آینده در نقاط سفید و مورد تایید ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا  اصفهان، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری خواهد شد.  

نماز جمعه از نهم اسفند پارسال در پایگاه‌های نماز جمعه اصفهان برگزار نمی‌شود.

طبق آمار موجود، در سراسر کشور ۹۰۰ نماز جمعه و در استان اصفهان ۹۰ نماز جمعه  برگزار می شود که این استان بیشترین نماز جمعه کشور را به خود اختصاص داده است.

تاکنون بیش از ۹۱ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

برچسب‌ها اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۷۸۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی و عروس امام (ره) امروز با حضور چهره‌های سیاسی و برخی از مردم از مسجد نو به سمت حرم حضرت معصومه (س) تشییع و بعد از اقامه نماز به امامت آیت‌الله جعفر سبحانی، در مقبره شیخ فضل‌الله نوری به خاک سپرده شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900309

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند